10 099 zł zapłacił zwycięzca naszej aukcji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

0
1202

23 stycznia zakończyła się aukcja, której zwycięzca na jeden dzień zatrudnia Marcina Mączyńskiego, Macieja Strausa, Annę Gasińską, Rafała Pasenika, Karola Webera i Rafała Krzyckiego. Najwyższą zaoferowaną kwotą było 10 099 zł! Szczęśliwego zwycięzcę przedstawimy w środę o 8.30!

Teraz pozostało oczekiwanie na ogłoszenie zwycięzcy, ustalenie terminu…i do PRACY!

Marcin Mączyński Sekretarz generalny i wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Z branżą turystyczną i hotelarską związany od 10 lat. Zajmował stanowiska dyrektorskie w sieci hoteli Gromada. Pracował jako doradca zarządu Grupy Trip, był również członkiem zarządu Hotelu Ossa, jednego z największych hoteli konferencyjnych w Polsce.

Od lat udziela się czynnie w organizacjach samorządowych sektora hotelarsko – turystycznego. W 2014 roku został wybrany do Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Piastował stanowisko wiceprezesa zarządu Zrzeszenia Agentów IATA w Polsce. Był wiceprzewodniczącym Komisji IATA w Polskiej Izbie Turystyki a także członkiem Rady Programowej PIT. Zasiada w komisji Współpracy z Polonią Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Marcin Mączyński jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Jego hobby to lotnictwo i podróże.

Maciej Straus specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiał jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne. Maciej Straus jest członkiem rady programowej konferencji Hotel Meeting.

Anna Gasińska pracuje w branży hotelarskiej od 17 lat. Karierę rozpoczęła w dziale F&B hotelu Novotel Kraków Centrum****, następnie pracowała w sieci Hotel System. Od 2009 roku jest związana z firmą Osti-hotele, gdzie rozpoczęła pracę na stanowisku Front Office Managera w nowo otwartym Hotelu Kossak**** w Krakowie, by w 2012 roku objąć funkcję dyrektora generalnego Hoteli Kossak**** i Senacki****. Ukończyła studia na kierunku Turystyka i Rekreacja (Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie) oraz szereg branżowych szkoleń. Jest ekspertem w obszarze hotel & revenue management. W 2016 roku otrzymała nagrodę Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego. Angażuje się razem ze swoimi pracownikami w akacje charytatywne takie jak Dni Dawcy Szpiku, jest inicjatorką dobroczynnego przedsięwzięcia „Krakowscy Hotelarze dzieciom” – w myśl zasady, że nic tak nie integruje, jak wspólne pomaganie. Anna Gasińska jest także członkiem Rady Programowej konferencji Hotel Meeting.

Rafał Pasenik od ponad 20 lat pracuje w branży HoReCa – zna jej problemy, potrzeby i możliwości. Pomaga swoim Klientom osiągać sukces w aktywnej sprzedaży, podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz w budowaniu stałych, zmotywowanych i zaangażowanych w swoją pracę zespołów. Zawsze gra o sukces moich Klientów ponieważ jest wierny przekonaniu, że najważniejsi są Goście, ponieważ dzięki nim wszyscy mamy pracę i najdroższe w restauracji jest puste krzesło. Współprowadzi audycję Gastrolekcje w Horeca Radio.

Karol Weber znany jest w branży pod pseudonimem Inspektor Hotelowy. Z wykształcenia hotelarz i magister zarządzania zasobami ludzkimi. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych i kierowniczych w Recepcji, Służbie Pięter i Gastronomii, w międzynarodowych sieciach hotelowych (m.in. Four Seasons i InterContinental).

Weber propaguje kulturę organizacyjną opartą na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasadzie ‘jeden zespół – wspólny cel’. Swoją wiedzą, pasją i energią dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalizuje się zwłaszcza w hotelach butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel.

Na swoim blogu Enjoyyourstay.pl opisuje trendy w hotelarstwie i podróżach, recenzuje i rekomenduje hotele. Od października współprowadzi także w Horeca Radio cykl audycji pt. „W oparach luksusu”, w których będzie poruszać różnorodne wątki dotyczące usług luksusowych w branży HoReCa oraz wskazywać nowe trendy.

Rafał Krzycki

Organizator konferencji Gastro Meeting, wydawca portalu Horeca Business Club oraz pierwszego na świecie Horeca Radio. Od 20 lat związany z branżą wydawniczą. Doskonale zna środowisko hotelarzy i restauratorów. Na co dzień współpracuje z wieloma organizacjami branżowymi, co sprawia, że posiada bardzo aktualną wiedzę na temat sektora HoReCa w Polsce.

Z dnia pracy w zwycięskim obiekcie lub firmie powstanie obszerna relacja w mediach społecznościowych oraz na portalu Horeca Business Club. Zatem oprócz dodatkowych rąk do pracy zwycięzca zyskał świetną okazję by móc się wypromować, wymienić wiedzą i doświadczeniem z ludźmi z branży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.