E-book jest kompilacją najważniejszych aspektów dotyczących pracy nad kompetencjami sprzedażowymi pracowników recepcji. Wdrażając je już teraz możecie zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu, a także podnieść zaangażowanie i motywację wśród pracowników recepcji. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem, który można pobrać za darmo pod adresem http://wedohotels.pl/10-krokow-do-zwiekszenia-rezerwacji-telefonicznych-w-hotelu/.
We Do Hotels na co dzień pracuje z hotelarzami nad zwiększaniem rezerwacji bezpośrednich. Agencja opiera współpracę na trzech filarach: strategia, marketing i szkolenia. To właśnie połączenie tych trzech elementów jest najbardziej efektywne i generuje najlepsze wzrosty sprzedaży w hotelu.
W We Do Hotels efektywność rozumiana jest jako potrzeba działania mądrze, sprawnie i profesjonalnie. Efekt? Hotele, które współpracują z agencją, zwiększyły rezerwacje bezpośrednie nawet o 168%!!!