10 kroków do zwiększenia rezerwacji telefonicznych w hotelu

0
1829
10 kroków do zwiększenia rezerwacji telefonicznych w hotelu to poradnik, jak efektywnie szkolić i coachować pracowników recepcji. Lektura przygotowana przez We Do Hotels skierowana jest zarówno dla dyrektora hotelu, jak i kierownika recepcji.

E-book jest kompilacją najważniejszych aspektów dotyczących pracy nad kompetencjami sprzedażowymi pracowników recepcji. Wdrażając je już teraz możecie zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu, a także podnieść zaangażowanie i motywację wśród pracowników recepcji. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem, który można pobrać za darmo pod adresem http://wedohotels.pl/10-krokow-do-zwiekszenia-rezerwacji-telefonicznych-w-hotelu/.

We Do Hotels na co dzień pracuje z hotelarzami nad zwiększaniem rezerwacji bezpośrednich. Agencja opiera współpracę na trzech filarach: strategia, marketing i szkolenia. To właśnie połączenie tych trzech elementów jest najbardziej efektywne i generuje najlepsze wzrosty sprzedaży w hotelu.

W We Do Hotels efektywność rozumiana jest jako potrzeba działania mądrze, sprawnie i profesjonalnie. Efekt? Hotele, które współpracują z agencją, zwiększyły rezerwacje bezpośrednie nawet o 168%!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.