Revenue Management, nowe technologie IT, Metasearch, eCommerce, Marketing Internetowy, Sztuczna Inteligencja, Social Media i CRM. Specjaliści Google, Tripadvisor, Lybra.tech, Bookassist i wielu innych. A wszystko po to aby odkryć efektywne i skuteczne strategie możliwości optymalizacji sprzedaży bezpośredniej dla hotelarzy w Polsce.
DBKK2019 w liczbach to 130 specjalistów branży HoReCa, dyrektorów hoteli, Revenue i Marketing Managerów, 14 prelegentów z największych firm wiodących w branży hotelarskiej, 5 wykładów eksperckich, 2 panele dyskusyjne dotyczące rewolucji i trendów, 2 sesje workshopów, 8 warsztatów z partnerami kongresu, a oprócz tego networking, niezliczona ilość rozmów i nowych międzynarodowych kontaktów.
Kongres rozpoczął Founder & CEO Bookassist – Des O’Mahony analizując rynkek europejski, podając praktyczne wskazówek służące poprawie konwersji, maksymalizuji przychodów hotelu z wykorzystaniem stron internetowych, marketingu internetowego oraz silnika rezerwacji.
Kolejne wykłady pozwoliły poznać algorytmy działania Google Hotel Ads, Tripadvisor i Bookassist metasearch biorąc pod uwagę konkurencję występującą zwłaszcza na rynku internetowym.
Satyan Joshi (Google – Hotel Ads Business Leader) – skupił się na przedstawieniu drogi klienta podczas wyboru hotelu uwzględniając mnogość bodźców, które wpływają na jego decyzję.
Kris Glabinski (Chief Business Development Officer – Lybra.tech) zaprezentował wykorzystanie sztucznej inteligencji w czasach ogromnego rozwoju technologicznego w nowej erze rozwoju revenue managementu.
Gianluca Laterza ( Tripadvisor – Head of Business Development) przybliżył idealną ścieżkę rezerwacji i sposób działania Tripadvisor z wykorzystaniem przewagi wpływającej na rezerwacje bezpośrednie.
Nie mogło zabraknąć szczegółowego przedstawienia narzędzi Bookassist. Jacopo Rita (Head of Product Metasearch) skupił się na usługach przy współpracy z największymi graczami rynku, gwarantującymi zwrot z inwestycji.
Panele dyskusyjne zapewniły zrozumienie zbliżających się trendów i odpowiedzi na zagadnienia związane z obecną rewolucją w AI.
Każdy z uczestników kongresu mógł wybrać 2 praktyczne warsztaty z partnerami kongresu, rozwijające tematy CRm oraz email marketingu, social media i nowej strategii komunikacji z gośćmi, sposoby optymalizacji działań w celu zwiększenia revenue, planowanie i zarządzanie kampaniami metasearch, zastosowanie współczesnych narzędzi revenue managementu i wpływie nowych technologii.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć:
www.directbookingkongres.pl/pl/galeria-dbkk19/