19 listopada odbył się Direct Booking Kongres organizowany przez Bookassist Polska

0
1260

Revenue Management, nowe technologie IT, Metasearch, eCommerce, Marketing Internetowy, Sztuczna Inteligencja, Social Media i CRM. Specjaliści Google, Tripadvisor, Lybra.tech, Bookassist i wielu innych. A wszystko po to aby odkryć efektywne i skuteczne strategie możliwości optymalizacji sprzedaży bezpośredniej dla hotelarzy w Polsce.

DBKK2019 w liczbach to 130 specjalistów branży HoReCa, dyrektorów hoteli, Revenue i Marketing Managerów, 14 prelegentów z największych firm wiodących w branży hotelarskiej, 5 wykładów eksperckich, 2 panele dyskusyjne dotyczące rewolucji i trendów, 2 sesje workshopów, 8 warsztatów z partnerami kongresu, a oprócz tego networking, niezliczona ilość rozmów i nowych międzynarodowych kontaktów.

Kongres rozpoczął Founder & CEO Bookassist – Des O’Mahony analizując rynkek europejski, podając praktyczne wskazówek służące poprawie konwersji, maksymalizuji przychodów hotelu z wykorzystaniem stron internetowych, marketingu internetowego oraz silnika rezerwacji.

Kolejne wykłady pozwoliły poznać algorytmy działania Google Hotel Ads, Tripadvisor i Bookassist metasearch biorąc pod uwagę konkurencję występującą zwłaszcza na rynku internetowym.

Satyan Joshi (Google – Hotel Ads Business Leader) – skupił się na przedstawieniu drogi klienta podczas wyboru hotelu uwzględniając mnogość bodźców, które wpływają na jego decyzję.
Kris Glabinski (Chief Business Development Officer – Lybra.tech) zaprezentował wykorzystanie sztucznej inteligencji w czasach ogromnego rozwoju technologicznego w nowej erze rozwoju revenue managementu.

Gianluca Laterza ( Tripadvisor – Head of Business Development) przybliżył idealną ścieżkę rezerwacji i sposób działania Tripadvisor z wykorzystaniem przewagi wpływającej na rezerwacje bezpośrednie.

Nie mogło zabraknąć szczegółowego przedstawienia narzędzi Bookassist. Jacopo Rita (Head of Product Metasearch) skupił się na usługach przy współpracy z największymi graczami rynku, gwarantującymi zwrot z inwestycji.

Panele dyskusyjne zapewniły zrozumienie zbliżających się trendów i odpowiedzi na zagadnienia związane z obecną rewolucją w AI.

Każdy z uczestników kongresu mógł wybrać 2 praktyczne warsztaty z partnerami kongresu, rozwijające tematy CRm oraz email marketingu, social media i nowej strategii komunikacji z gośćmi, sposoby optymalizacji działań w celu zwiększenia revenue, planowanie i zarządzanie kampaniami metasearch, zastosowanie współczesnych narzędzi revenue managementu i wpływie nowych technologii.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć:

www.directbookingkongres.pl/pl/galeria-dbkk19/

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.