3 edycja konferencji Horeca Idea już w marcu

0
1244

Już w marcu (9-10.03) odbędzie się  3. konferencja Horeca Idea dedykowana użytkownikom programu. Ponieważ Horeca Idea, to nie tylko system lecz sposób na zwiększanie sprzedaży MICE, w programie nie zabraknie merytoryki i inspiracji. Na uczestników czekają panele i warsztaty, wymiana doświadczeń i networking. Portal Horeca Business Club objął wydarzenie swoim patronatem

Wśród prelegentów na scenie będzie można zobaczyć:

Eliza Kozica-Kamińska

Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.

Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityk i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla MICE Poland, Biznes Hotel, Event Management, Think Mice.

Prywatnie miłośniczka kotów i podróży kulinarnych.

Marta Kłos

Od ponad 17 lat związana jestem z zarządzaniem obiektami, marketingiem i branżą eventową. Obecnie rozwijam innowacyjny i unikatowy projekt – OLIVIA STAR TOP. Miejsce to stworzone jest z myślą o tych, którzy wymagają więcej od przestrzeni konferencyjno-bankietowych – 34 piętro z widokiem na Gdańsk i Zatokę, dopieszczone wnętrze nawiązujące m.in. do starej, pięknej Oliwy i prestiżowa lokalizacja.
Do moich największych sukcesów w karierze mogę zaliczyć:
wielokrotne spektakularne otwarcia obiektów, które były wynikiem poprzedzającej je i zaplanowanej przeze mnie strategii działań,
przejęcie formatu Dzień Dobry TVN w zaledwie kilka dni (było to niebywale trudne, lecz satysfakcjonujące zadanie),
uruchomienie procesu oraz wysoki wolumen sprzedaży nieruchomości irlandzkiego dewelopera w Polsce.

Karol Bartkowski

Praktyk Cold Callingu i Social Sellingu, czyli łączenia tego co skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię.
– Pomysłodawca i twórca koncepcji Social Callingu, czyli Social Selling + Cold Calling
– Przedsiębiorca i trener – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem, który nadal sprzedaje
– Uznany ekspert z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie
– Wysoko oceniany mówca wielu konferencji biznesowych – Narodowy Kongres Sprzedaży (PGE Narodowy), Brian Tracy, Samsung, Akademia GrzegorzaTurniaka, Festiwal Inspiracji, Festiwal Customer Care, Forum Działów Zakupów, Forum Office Managera, Forum Szefów Sprzedaży i wiele innych
– Podcaster współprowadzący K2 Podcast skierowany dla sprzedawców i menedżerów – www.K2Podcast.pl
– Bloger – www.SamoUtrudnianie.pl
Autor artykułów do najważniejszych czasopism i portali dla sprzedawców i menedżerów sprzedaży – As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, World Business Class
Magazine – Brian Tracy, CCNews.pl, DMSales.pl
– Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej

Wojciech Sroka

Partner Google, właściciel agencji marketingu dla hoteli Get In Web, certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się w marketingu internetowym dla obiektów hotelowych opartym o analitykę internetową. Skutecznie wspomaga sukcesy sprzedażowe wielu renomowanych polskich hoteli. Prowadzi kampanie i przeprowadza audyty Google Ads dla obiektów hotelowych. Przygotowuje strategie e-marketingowe dla nowych i istniejących obiektów. W wolnej chwili prowadzi blog HotelAnalytics.pl oraz współpracuje z magazynem Biznes Hotel.

Maciek Straus

Specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiał jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.

Alexandra Kunowska

Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w ModraSova. Celem, jaki przed sobą stawia, jest utrzymanie wiodącej pozycji ModrejSovy jako agencji warsztatowej, a także ekspansji na rynki zagraniczne oraz rozwój nowego obszaru współpracy z branżą MICE. Zależy jej na ciągłym rozwoju zarówno firmy jak i swoim. Do ModrejSovy przeszła z Copernicus Toruń Hotel, gdzie przez 7 lat pełniła funkcję Revenue & E-commerce Manager.
Była hotelarzem z pasją – w roku 2016 została laureatką nagrody Hotelarz Roku, w kategorii Revenue Manager hotelu niezależnego w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn HOTELARZ wraz z firmą Horwath HTL.
Ola Kunowska posiada 13-letnie doświadczenie w branży MICE i 10-letnie doświadczenie w S&M, związane przede wszystkim z zarzadzaniem w hotelarstwie. W czasie swojej kariery pracowała zarówno w sieci hoteli IHG jak i w niezależnych obiektach. Obecnie także wykłada przedmioty specjalnościowe w Wyższej Szkole Bankowej, również w języku angielskim.
Jest absolwentką AWFiS w Gdańsku na kierunku turystyka i rekreacja, studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotów zawodowych (WSG) , a także ukończyła studia MBA (WSB).
W pracy ceni zaangażowanie oraz ambicje, gdyż to pozwala odnieść wspólny sukces. Rokrocznie zdobywa najwyższe noty od studentów za jakość prowadzonych zajęć.
Mówi biegle po angielsku i hiszpańsku. Wolny czas spędza aktywnie.

Szczegóły i rejestracja http://konferencja.horecaidea.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.