Do stworzenia kursu zainspirował Anię fakt, że hotelarze zupełnie nie korzystają z tej potężnej darmowej skarbnicy wiedzy o swoich gościach. Nie korzystają, gdyż zupełnie go nie znają. Nie wiedzą, w które miejsca tego narzędzia zaglądać oraz w jaki sposób je ustawić, aby działało w jak najlepszym interesie obiektu. Dodatkowym hamulcem blokującym chęć poznania Google Analytics są dla hotelarzy publikacje ekspertów w tej dziedzinie, które są pisane bardzo trudnym językiem, zniechęcającym do zaprzyjaźnienia się z tym narzędziem od Google.
Ania nie jest ekspertem w dziedzinie Google Analytics, jest hotelarzem marketingowcem, który nauczył się korzystać w pełni z tego narzędzia i zachęca innych hotelarzy do tego samego. Dane dostępne w Analytics pozwalają obiektom obniżać koszty marketingowe, ponieważ dowiadują się oni dokładnie, z jakich źródeł przychodzą do nich goście, którzy dokonują rezerwacji.
Wiedza w kursie Google Analytics dla Hotelu jest przekazana w sposób prosty i przyjazny. Zamiast słowem pisanym Ania posłużyła się techniką video, w której krok po kroku pokazuje na konkretnych przykładach, jak okiełznać Google Analytics oraz wykorzystać dane tam zawarte do docierania z reklamą do swoich gości precyzyjnie i tanio.
Kurs online „Google Analytics dla Hotelu” możesz zakupić pod tym adresem: http://utm.io/ub2jX.
Dla wszystkich czytelników HorecaBC zainteresowanych zakupem, Ania przygotowała niespodziankę w postaci kodu rabatowego na pierwsze dni. Kod „horecabc” obniża cenę kursu do 99 zł. i jest ważny jedynie do 18 maja 2018 roku! Zachęcamy do nabycia!