6. Edycja Event Biznes już w środę

0
1171

Już po raz szósty Stowarzyszenie Branży Eventowej ma zaszczyt zaprosić na konferencję Event Biznes, która odbędzie 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Konferencyjnym Global EXPO w Warszawie. Konferencja jest skierowana do managerów i dyrektorów działów marketingu oraz zakupów, członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach, specjalistów PR i HR, a także osób związanych bezpośrednio z branżą eventową, zarówno właścicieli, jak i pracowników agencji oraz adeptów tej sztuki.

Celem spotkania jest ukazanie w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym odnoszenia korzyści finansowych.

Program konferencji ma dostarczyć:

  • Praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu;
  • Inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów;
  • Wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii;
  • Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania;
  • Wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.

Prelekcje skupią się na poniższej tematyce:

  • Doświadczenia marketingowe a budowanie relacji z klientem;
  • Wykorzystanie w branży eventowej nowych technologii;
  • Zarządzenie relacjami;
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu.

Cały program dostępny jest na stronie http://sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes/.

W tym roku konferencję otworzy prelekcja Drossosa Drossosa (Global Consultant of Experiential Marketing), który przez dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie w największych koncernach na stanowiskach handlowych i marketingowych, Dzięki niemu dowiemy się w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L’oreal, czy Shell.

Następnie dwie prelekcje poprowadzą specjaliści z dziedziny nowych technologii. Dr James Morgan z Westminster University przybliży Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia. W dzisiejszym świecie, gdzie sporo mediów i informacji walczy o uwagę odbiorcy, umiejętność zaangażowania go w swoje wydarzenie jest niezwykle trudne, ale ważne, nie tylko ze względu na korzyści finansowe, ale również mając na uwadze zbudowanie lojalności wobec marki. Następnie Krzysztof Wojewodzic – CEO ESCOLA S.A., Mobile & web app opowie o Digital experience – jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?

W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabierze Justine Kane – Managing Director- The Event Talent Agency, która wyszkoliła już setki event managerów, a od 11 lat dzieli się swoją wiedzą z uczniami i studentami. Temat jej prelekcji to: „How highlighting Corporate Social Responsibility has an enormous impact on Employee/Talent Retention, Brand Popularity + in turn Profits!”.

Temat „How tech, UX and data will drive creativity” przybliży uczestnikom konferencji Jens Mayer– CEO Jack Morton Worldwide – specjalista od budowania silnych relacji z ludźmi poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy.

Konferencję zamknie prelekcja Jana Gemricha – CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google, który pracując w Google odpowiadał za organizację wydarzeń o budżecie do 1 mld USD. Swoim doświadczeniem podzieli się w wystąpieniu: „Klient kontra agencja – najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami”.

Konferencja oprócz prelekcji proponuje również szkolenia z zakresu:

  • Prawa, prowadzone przez mec. Michała Kibila, który zagłębi się w temat imprez turystycznych i powiązanych usług turystycznych;
  • Social mediów i wykorzystania ich do wsparcia działań marketingowych. W meandry zagadnienia wprowadzi Andrzej Jaszczyszyn;
  • Bezpieczeństwa, na którym świetnie zna się Adam Kruczyński i podzieli się wiedzą o zabezpieczaniu imprez masowych;
  • Wykorzystywania utworów na eventach, czyli ZAIKS i kwestie finansowe wykorzystania utworów, o czym opowie Adam Pacuski;
  • Efektywności eventu na linii klient-agencja, które poprowadzi Magdalena Heinrich-Galińska.

Warto również wziąć udział w debacie na temat „Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń”, a także w stolikowych panelach dyskusyjnych, na których będą poruszane dwa bloki zagadnień: Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucji przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej.

Oprócz wartościowych prelekcji, szkoleń i dyskusji istnieje jednak jeszcze jedna kwestia, którą należy podkreślić: ta konferencja to możliwość nie tylko spotkania i słuchania specjalistów oraz praktyków z wielu branż, ale również porozmawiania z nimi i zadania pytań, na które otrzymamy odpowiedź u źródła. Ponadto organizatorzy zadbali o powiększenie strefy wystawców – firm z branży eventowej. Ta część jest otwarta dla wszystkich, można w niej uczestniczyć po dokonaniu bezpłatnej rejestracji.

Rezerwacja biletów: https://evenea.pl/event/vieventbiznes/

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.