80 milionów hot dogów sprzedanych w Żabka Café w 2023 roku

0
822
Fot.: Materiały prasowe Żabka Polska

Żabka Café odnotowała znaczące wyniki sprzedażowe w 2023 roku. W ciągu tego roku, Żabka sprzedała ponad 80 milionów hot dogów, w tym ponad milion wariantów limitowanych. Ponadto, klienci nabyli 14 milionów panini oraz 6 milionów chrupiących przekąsek z serii PROSTOzPIECA, z których chrupboxy okazały się być najpopularniejsze.

Zgodnie z informacjami podanymi przez Jerzego Roguskiego, dyrektora ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska, firma uważa się za lidera na rynku w kategorii ciepłych przekąsek. Dodatkowo, badanie preferencji konsumentów z września 2023 roku wskazuje, że hot dogi oferowane przez Żabka uzyskały najwyższe oceny w kategoriach smaku, zapachu i jakości, a także najwyższy wskaźnik intencji zakupu.

W ofercie Żabka Café znajdują się hot dogi dostępne w wielu wariantach smakowych, w tym opcje kolorowe dostępne sezonowo oraz hot dogi w wersji XXL. Oprócz tego, Żabka oferuje panini w różnych odmianach, w tym z suszonymi pomidorami, serem mozzarella i kurczakiem oraz w wersji z sosem grzybowym, serem cheddar i boczkiem.

Żabka Polska posiada największą sieć punktów gastronomicznych w kraju, z ofertą obejmującą nie tylko hot dogi i panini, ale także pizza wrapy, różnorodne słodycze oraz chrupiące przekąski z serii PROSTOzPIECA dostępne w wybranych sklepach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.