Żabka Café odnotowała znaczące wyniki sprzedażowe w 2023 roku. W ciągu tego roku, Żabka sprzedała ponad 80 milionów hot dogów, w tym ponad milion wariantów limitowanych. Ponadto, klienci nabyli 14 milionów panini oraz 6 milionów chrupiących przekąsek z serii PROSTOzPIECA, z których chrupboxy okazały się być najpopularniejsze.
Zgodnie z informacjami podanymi przez Jerzego Roguskiego, dyrektora ds. komercyjnych i rozwoju handlu w Żabka Polska, firma uważa się za lidera na rynku w kategorii ciepłych przekąsek. Dodatkowo, badanie preferencji konsumentów z września 2023 roku wskazuje, że hot dogi oferowane przez Żabka uzyskały najwyższe oceny w kategoriach smaku, zapachu i jakości, a także najwyższy wskaźnik intencji zakupu.
W ofercie Żabka Café znajdują się hot dogi dostępne w wielu wariantach smakowych, w tym opcje kolorowe dostępne sezonowo oraz hot dogi w wersji XXL. Oprócz tego, Żabka oferuje panini w różnych odmianach, w tym z suszonymi pomidorami, serem mozzarella i kurczakiem oraz w wersji z sosem grzybowym, serem cheddar i boczkiem.
Żabka Polska posiada największą sieć punktów gastronomicznych w kraju, z ofertą obejmującą nie tylko hot dogi i panini, ale także pizza wrapy, różnorodne słodycze oraz chrupiące przekąski z serii PROSTOzPIECA dostępne w wybranych sklepach.