Znana grupa hotelowa wprowadza na rynek nowe marki

0
1372
Sieć Best Western Hotels & Resort rozszerza swoje portfolio. Nowe marki dadzą elastyczne możliwości partycypowania w sieci.

Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠ – dwie nowe marki sieci Best Western Hotels & Resort – będą należeć do różnych segmentów. Pierwszy z nich znajdzie się w kategorii upscale, natomiast drugi – upper midscale.

„Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom. Cieszymy się, że jako pierwsi w branży wprowadziliśmy na rynek jednocześnie dwie butikowe marki – Hotel Sadie dla segmentu upscale oraz Hotel Aiden dla segmentu upper midscale. Zaoferują one niezależnym hotelarzom lub deweloperom markowych hoteli możliwość repozycjonowania swoich nieruchomości w unikalny sposób, wykorzystując nasz ekonomiczny, „gotowy pod klucz” i indywidualny program projektowania oraz renowacji. Specjalny zespół zadba o to, aby nowe obiekty zostały sprawnie wprowadzone w system Best Western, który pozwala na szybkie uzyskanie dużej rentowności i rozwój biznesu. Marketingowa i PR-owa strategia zapewni z kolei obecność w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych” – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts.

Każdy z hoteli pod szyldem Sadie i Aiden otrzyma istotne wsparcie ze strony sieci: dostęp do strony Best Western, programów partnerskich na całym świecie, zespołów sprzedaży oraz najświeższego systemu dysponowania przychodami. Wzorem innych obiektów funkcjonujących pod markami należącymi tej sieci, gospodarze nowych hoteli w razie potrzeby uzyskają także porady ze strony Revenue Managera, który pomoże w maksymalizacji zysków oraz obniżaniu kosztów operacyjnych.

Aktualny stan posiadania sieci Best Western, po wprowadzeniu na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden, to 13 różnych marek. Inauguracja wspomnianych obiektów związana jest z ewolucją firmy, której początkiem był rebranding opiewający na 2 mln $.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.