Alina Dybaś-Grabowska objęła nową posadę dzięki bogatemu doświadczeniu w branży agencyjnej oraz Travel. Początkowo pracowała w biurze podróży Ving, które przez krótki okres było właścicielem Itaki. Po ponadpółtorarocznym epizodzie w telekomunikacji, wróciła ponownie do branży turystycznej. Objęła stanowisko dyrektora w Travelplanet, następnie kierownika firmy Neckermann, a kontynuując swoją karierę przejęła kierownictwo w ABC Świat Podróży. Ostatnie lata spędziła w sieci My Travel, zarządzając zespołem sprzedaży, marketingu oraz PR.
Nowy pracodawca Dybaś-Grabowskiej – biuro podróży Premio Travel – organizuje wycieczki objazdowe po Europie, Ameryce Północnej oraz Azji. Firma działająca w Polsce od dziewięciu lat ma już oddziały w 17 krajach i wciąż się rozwija, rozbudowując zarówno swoją bazę, jak i ofertę. W tym procesie od bieżącego miesiąca uczestniczyć będzie już nowa Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu.
„Znając potencjał Polski i mając Alinę w zespole, w przyszłym roku chcemy podwoić tę liczbę, a za trzy lata dojść do 25 tysięcy. Jednak nie skupiamy się na mechanicznym powiększaniu liczby klientów, ale na ich zadowoleniu. Dostarczamy niedrogich wycieczek na najwyższym poziomie. Dzięki temu na przykład, że jeździmy, kiedy mija już główny ruch turystyczny, możemy kwaterować naszych turystów w hotelach cztero- i pięciogwiazdkowych, z bardzo dobrym jedzeniem, za cenę o połowę mniejszą niż w sezonie. Nie narażamy ich też na męczące upały i tłok, a programy zwiedzania tak układamy, żeby nie czuli się przeciążeni” – powiedział Martin Paschinger, współzałożyciel firmy Premio Travel.