Coraz więcej Polaków otwiera się na niezwykłe smaki, eksperymentując w kuchni i próbując nowych dań egzotycznych. Stanowi to niemałe wyzwanie dla nowoczesnych centrów handlowych, wszak konsumenci oczekują nie tylko stref rozrywki i sklepowej oferty, ale również rozbudowanej oferty gastronomicznej. Oprócz tego wielką rolę dla klientów odgrywa atmosfera miejsc, w których chcą spędzić wolny czas.
Nowa strefa food courtu, która zadebiutuje w Atrium Promenada już 17 października, doskonale wpisze się w powyższe oczekiwania. Republika Smaku będzie ulokowana na poziomie +1 w pobliżu kina i stanie się idealnym miejscem na spędzenie czasu w gronie rodziny lub znajomych. Spotkaniom przy stole sprzyjać będzie przyjemne wnętrze z oryginalnym designem na bazie naturalnych barw i materiałów wysokiej jakości. Dla najmłodszych klientów przygotowano natomiast interaktywne atrakcje z Alejki Ciekawostek i mini placyk zabaw.
Wśród najemców strefy food court w Atrium Promenada pojawią się liczne nowe marki: Bon Apetito – restauracja, która specjalizuje się w tradycyjnej kuchni polskiej, Salad Story – marka , która oferuje szeroki wybór świeżych sałatek, ciepłych wrapów, zup sezonowych i sycących hot boxów, Thai Wok – koncept gastronomiczny bazujący się na świeżych, zdrowych produktach i egzotycznych przyprawach, Berlin Döner Kebap, North Fish, a także znane koncepty sieciowe: McDonald’s, Burger King ,Pizza Hut, Pizza Hut Express oraz najbardziej znana kawiarnia na świecie – Starbucks.