Aleksandra Piesiak od kilku lat zarządza projektami marketingowymi i PR-owymi. Jako Account Manager w Agencji Kreatywnej MOXIE buduje długofalowe relacje z klientami, celnie identyfikuje ich potrzeby i oczekiwania. Współtworzy strategie komunikacji i czuwa nad ich realizacją. Od ponad 2 lat jest związana głównie z markami gastronomicznymi. Doradza właścicielom i managerom restauracji w kwestiach marketingowych oraz wizerunkowych. Nastawiona na doświadczenie gościa w lokalu i w przestrzeni online.
Podczas jesiennej edycji konferencji Gastro Meeting 2018 Aleksandra Piesiak wygłosi prezentację pt. „Dlaczego w gastronomii liczy się głównie Instagram”, podczas której poruszy następujące zagadnienia:
- Instagram – king of food life – krótkie info o Instagramie
- Trend instagrammable
- Instagram jako wizytówka marki
- Sposób komunikacji oraz wyróżnik – znajdź go! Case Studies na przykładach marek gastronomicznych
- Trend: Insta real-time
- Kampanie online – jak zrobić to najtańszym kosztem
Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na stronie internetowej konferencji Gastro Meeting Businesswoman Edition