McDonald’s intensyfikuje działania promocyjne w social mediach

0
2360
McDonald’s zaprezentował nową odsłonę oferty 2 for U. Kampania promująca nowości w ofercie popularnej sieci restauracji nawiązuje do formatu Instagram Stories i wspierana jest przez czołowych polskich influencerów.

Promocja 2 for U realizowana jest przy wsparciu kampanii prowadzonej w telewizji oraz Internecie i skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi. McDonald’s do prowadzenia działań marketingowych wybrał strategię ATL (ang. Above The Line), na którą składają się:

  • spot telewizyjny informujący o akcji,
  • 35 filmów nawiązujących do każdego dnia oferty.

Bohaterami kampanii promocyjnej jest grupa sześciorga przyjaciół. McDonalds’s zaangażował również w działania promocyjne postać znaną już z poprzednich spotów 2 for U – trenera.

Kampanię wspierają również polscy influencerzy, którzy gościnnie pojawiają się w filmach promocyjnych – m.in. Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrójkowski, czy Marcin Dubiel. Warto zwrócić uwagę na fakt, że wszystkie materiały video składające się na kampanię zostały nakręcone telefonem. Celem tego zabiegu było zachowanie oryginalnego i naturalnego wyglądu Instagram Stories. Działania w Internecie obejmują m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VoD i Spotify.

„Zdecydowaliśmy się na taki format kampanii, ponieważ jako nowoczesna marka chcemy do swojej młodej grupy docelowej mówić jej językiem. Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie jej przedstawiciele spędzają najwięcej czasu” – mówi Katarzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor McDonald’s Polska.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.