Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.
Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji pt. „Czy istnieje lojalność wśród Gości z Bookingu”.
„Będę opowiadać o szkoleniach – dzielić się wiedzą z naszych szkoleń i zdradzać tajniki oraz sekrety, także narzędzia, które będzie można wdrożyć do pracy codziennej, a które ułatwią efektywne zarządzanie hotelem”.
Małgorzata Pioszyk, trener w We Do Hotels
Pobierz audycję w formacie MP3
Pobierz e-booka „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?” w formacie PDF
Partnerzy audycji: