Elżbieta Nitsze jest absolwentką prestiżowej szkoły hotelarskiej w Wiśle. Studiowała zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie zarządza rozbudowanym w 2014 roku czterogwiazdkowym hotelem Airport Okęcie. Od 10 lat współpracuje jako trener w Akademii Hotelarza. Jest autorką wielu artykułów na łamach prasy branżowej, w tym wielu o skutecznej sprzedaży.
W trakcie swojej ponad 20-letniej działalności w branży Elżbieta Nitsze pracowała między innymi w Warsaw Marriott Hotel, Sheraton Warsaw Hotel & Towers. Prowadziła także własną działalność konsultingową i szkoleniową w obszarze hotelarstwa, a do 2014 roku przez 6 lat związana była z siecią hoteli Elbest Hotels – najpierw jako Dyrektor Generalna nowego Hotelu Krynica w Krynicy-Zdroju, a później jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu całej grupy hotelowej. Dzisiaj, jako Dyrektor Generalna hotelu Airport Hotel Okęcie oraz jako trener hotelarstwa koncentruje się na wdrażaniu nowoczesnych konceptów Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej w tej branży.
Maciej Straus to z kolei wieloletni strateg, audytor i autor procesów budowania wiarygodności i zarządzania reputacją marki hotelowej. Jest twórcą dedykowanych kampanii dla obiektów restauracyjnych i hotelowych. Obecnie swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje do optymalizacji i zwiększania zysków ze sprzedaży w branży HoReCa. Z wykształcenia jest psychologiem komunikacji społecznej i Internetu. Posiada wieloletni staż w zarządzaniu projektami internetowymi i certyfikat Facebook Ads Managera. Od kilku lat buduje przekonanie w branży, iż media społecznościowe również sprzedają. Profile w social media, którymi zarządzał, wielokrotnie były notowane w raportach Sotrendera.
Prowadząc liczne szkolenia zamknięte Straus dzieli się narzędziami i praktycznymi przykładami marketingowymi, zawsze przekonując, że sukces nie rodzi się z reklamy, lecz z jakości produktu, o którym marketing powinien umiejętnie opowiadać. Nie lubi powielać schematów i dlatego pracując z klientami wykracza poza utarte metody, aby docelowy odbiorca produktu czuł się zaskoczony i nierozczarowany. Jego szkolenia to przede wszystkim duża dawka praktycznej wiedzy.
Najbardziej doświadczona z tego grona Grażyna Kowalczyk w hotelarstwie pracuje od ponad 30 lat. Karierę zawodową rozpoczynała jeszcze w latach 80-tych w hotelach sieci Orbis, a potem Accor. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery hotelarskiej – od stanowisk recepcyjnych przez funkcje zarządcze. Wykształcenie zdobyła w szkole hotelarskiej przy ul. Krasnołęckiej w Warszawie, a studia o specjalności Zarządzanie i Marketing w Polish Open University.
W latach 2001-2011 Kowalczyk pełniła funkcję Dyrektora Generalnego Hotelu Mazurkas, a potem MCC Mazurkas Conference Centre. W 2011 r. wygrała konkurs na Dyrektora Generalnego Hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku. Uczestniczyła w procesie pre-openingu wprowadzając hotel na rynek i odpowiadając za koncepcję oraz strategię kreacji marki Hotelu Narvil Conference & Spa na rynku. Aktualnie jako Dyrektor Generalna i Członka Zarządu odpowiada za całokształt zarządzania tym czterogwiazdkowym obiektem. Na swoim koncie ma prestiżowy tytuł Hotelarz Roku 2014.
Zapraszamy do wysłuchania specjalnego wydania audycji Horeca Radio pt. „Hotel Meeting Businesswoman Edition – podsumowanie”, w którym Elżbieta Nitsze, Maciej Straus i Grażyna Kowalczyk oceniają wartość merytoryczną oraz formułę październikowej konferencji, a także opiniują pomysł powstania pierwszego na świecie branżowego radia podcastowego.
„Często jestem zapraszana na wiele konferencji – nie na wszystkich bywam, bo nie wystarcza czasu – ale konferencja Hotel Meeting szczególnie mnie zainteresowała ze względu na swój wymiar: o kobietach w biznesie hotelowym, ale nie tylko dla kobiet. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam zasiąść w loży ekspertów, ale myślę, że jeszcze bardziej zadowoleni są uczestnicy konferencji, którzy spotkali się z bardzo praktycznymi rozwiązaniami. Panie prelegentki mówiły bowiem o konkretnych rozwiązaniach w swoich hotelach i takich, z którymi spotykają się na co dzień. To było bardzo twórcze i potrzebne, aby mówić praktycznie o hotelarstwie.”
Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalna i Członek Zarządu Hotel Narvil Conference & Spa
„Horeca Radio? Jestem ciekaw tego projektu. Mam entuzjazm, ale i sceptycyzm. Wydaje mi się, że takie medium jest potrzebne i bardzo ciekawe. Sam będę korzystał w drodze porannej i popołudniowej. Będę także rozsyłał osobom, które zaczynają przygodę w hotelarstwie, są żądne wiedzy i chcą poznać ludzi w branży – moim zdaniem ma to wymiar praktyczny. Z drugiej strony duże wyzwanie stoi przed portalem, aby utrzymać odbiorcę przez 15-20 minut albo nawet godzinę. Dziś jesteśmy bombardowani różnymi bodźcami i ci, którzy zajmują się nagrywaniem audycji czy wywiadów, stoją przed zadaniem, aby utrzymać odbiorcę od początku do końca. Bardzo ważna jest zatem forma i formuła tych nagrań”
Maciej Straus, Dyrektor Hotelu Afrodyta Business & SPA
Pobierz audycję w formacie MP3
Partnerzy audycji: