InterContinental Hotels Group od pewnego czasu stara się wyznaczać nowe standardy (m.in. wycofanie z użytku plastikowych słomek do końca 2019 roku), ale najnowszemu projektowi firmy, która w ubiegłym tygodniu świętowała otwarcie swojego 200. hotelu, nie będzie łatwo dorównać.
We’re proud to celebrate 200 hotels and the upcoming opening of InterContinental #Shanghai Wonderland. Watch to learn more about this milestone and how we are commemorating #InterContinental200. #InterContinentalLife https://t.co/JjlkYhCXFn
— InterContinental (@InterConHotels) November 7, 2018
Unikatowy InterContinental Shanghai Wonderland został zaprojektowany przez Shimao Group z Hong-Kongu. Pionierski na skalę światową obiekt charakteryzuje się luksusowym stylem i rewolucyjnym designem. Wnętrza hotelu zostały bowiem wirtuozersko wkomponowane w boczną ścianę nieaktywnego od lat kamieniołomu w południowo-zachodnim Szanghaju. Wrażenia potęguje fakt, iż najniższą kondygnację hotelu ulokowano 88 metrów pod powierzchnią!
W budowie uczestniczyła także firma Atkins, która w swoim portfolio może pochwalić się innymi spektakularnymi realizacjami, m.in. Burj Al Arab Hotel w Dubaju czy InterContinental Shimao w Chinach.
Zgodnie ze standardami marki, InterContinental Shanghai Wonderland zapewnia obsługę gości na bardzo wysokim poziomie. W ofercie innowacyjnego hotelu znajduje się aż 336 pokoi i apartamentów z niezapomnianymi widokami na wodospady i klify. Na poziomie wody umiejscowiono sypialnię i taras zewnętrzny. Salon podwodny okala natomiast akwarium, dzięki któremu goście będą mogli podziwiać najróżniejsze gatunki ryb i tym samym zrelaksować się w wyjątkowym klimacie.
„Cieszymy się, że możemy ponownie połączyć siły z Shimao Group, aby otworzyć InterContinental Shanghai Wonderland – arcydzieło architektury, które jest cudem i pięknem w światowej branży hotelarskiej. Od czasu wejścia na chiński rynek w 1984 r. IHG utrzymywało oszałamiający wzrost, a otwarcie Krainy Czarów Szanghaju InterContinental stanowi kamień milowy w naszej strategii rozwoju i dodatkowo wzmacnia nasze luksusowe portfolio w Chinach” – powiedział Lin Wang, dyrektor marketingu w IHG.