Grupa Manta jest członkiem Klubu Agencji Eventowych i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wydarzenia dla firmy Microsoft organizuje już od sześciu lat. Microsoft #ONE stanowi jednak zupełnie innowacyjny koncept, który spaja formułę Microsoft Partner Strategy Conference z Company Meeting. Krakowska firma zorganizowała więc event w taki sposób, aby jednocześnie wspierać markę, rozwiązania i relacje. Zaproponowanym rozwiązaniom służyły rozbudowany program sesji równoległych, który został dopasowany tematycznie do wymagań uczestników, a także sesje keynote. Networking z udziałem kilkudziesięciu wystawców odbył się natomiast w obszernej strefie expo. Strefy nieformalne i relacyjne wieczory sprzyjały budowaniu i rozwijaniu relacji między uczestnikami jesiennego wydarzenia.
„Rezultatem jest kompletne narzędzie komunikacji live, łączące markę i rozwiązania Microsoft z rynkiem. I innowacyjny event, inspirujący całą społeczność Microsoft” – powiedział Dominik Górka, dyrektor kreatywny Grupy Manta.
W ramach tegorocznej edycji Microsoft #ONE w gościnnych progach hotelu andel’s by Vienna House Łódź spotkało się ponad 800 osób. Wśród zadań, które należały do Grupy Manta było przeprowadzenie rejestracji uczestników, obsługa finansowa ponad 160 firm partycypujących w evencie oraz przygotowanie części merytorycznej. Ponadto firma zainstalowała kilkadziesiąt stoisk dla wystawców w strefie expo i zorganizowała dwa wieczory w zewnętrznych lokalizacjach z obecnością gwiazd.
Według Senior Business Managera Wojciecha Życzyńskiego Microsoft #ONE to nie tylko szansa na spotkanie najważniejszych osób z branży IT oraz zespołu amerykańskiego potentata, ale również wypróbowanie nowoczesnych technologii i trendów w organizacji dużych wydarzeń. Grupa Manta wraz z Microsoftem przystąpiły już do pracy nad kolejną edycją eventu zaplanowaną na 2019 rok.
„Najważniejsze, że razem z Microsoft możemy współtworzyć równocześnie program, model finansowania i rozwój kolejnych edycji. W tym projekcie zaangażowanie Microsoft to więcej niż zaangażowanie klienta, a my możemy być więcej niż agencją. Rezultat jest wyjątkowy” – podsumował Szymon Pasaj, dyrektor produkcji w Grupie Manta.