Sieć samoobsługowych restauracji wchodzi na stołeczny rynek

0
1361
Marka, która jest już znana między innymi w Krakowie czy Gdańsku, zdecydowała się otworzyć premierowy punkt w stolicy. Firma oferująca usługi głównie w biurowcach swój pierwszy warszawski lokal otworzyła na terenie kompleksu T-Mobile Office Park przy ulicy Marynarskiej 12.

Meating Point, bo o nim mowa, stara się wkraczać do największych krajowych aglomeracji. Restauracje tej sieci stanowią połączenie nowoczesnego wnętrza ze zdrowymi, międzynarodowymi smakami. Menu sezonowe przygotowywane jest pod okiem dietetyka i dedykowane zapracowanym osobom, które mają możliwość skorzystania z oferty śniadaniowej i obiadowej. Codzienne aktualizacje karty dań oraz tematyczne tygodnie nie pozwalają na monotonię. Do największych zalet stworzonego w Krakowie konceptu zaliczają się właśnie samoobsługa oraz dowolność w wyborze posiłków.

Aktualnie na terenie kraju działają cztery restauracje pod szyldem Meating Point – trzy w Krakowie i jedna w Gdańsku. Na początku przyszłego roku swoją działalność zainauguruje wspomniany lokal na warszawskim Mokotowie, ale na tym marka nie zamierza poprzestawać. Zaplanowany jest już dalszy rozwój sieci i otwarcia punktów w Łodzi oraz we Wrocławiu.

„Cieszymy się, że coraz więcej właścicieli i zarządców budynków decyduje się na zróżnicowanie oferty handlowo-usługowej w swoich obiektach. Potrzeby pracowników stają się priorytetem dla najemców, którzy biorą pod uwagę atrakcyjność biurowca i jego otoczenia. Koncept Meating Point, który jest nieszablonowym rozwiązaniem, idealnie wpasowuje się w oczekiwania najemców i pracowników nowoczesnych obiektów biurowych” – poinformowała Kinga Zabłocka, Senior Leasing Manager w dziale wynajmu powierzchni handlowych Knight Frank, cytowana przez serwis Horeca Trends.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.