Hospitality upgraded – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

0
1276
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Hospitality upgraded” Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels, wytłumaczy m.in. dlaczego dużą wagę powinno się przywiązywać do edukacji recepcji w zakresie kompetencji sprzedażowych.

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do wysłuchania drugiej audycji z cyklu „Hospitality upgraded”, w której poruszony zostanie obszerny wątek rezerwacji bezpośrednich w hotelach.

„Jeśli chodzi o obiekty miejskie, więcej jest rezerwacji online – dominuje silnik rezerwacyjny albo OTA, natomiast w odniesieniu do ośrodków pobytowych i resortów, tu dominują zdecydowanie rezerwacje bezpośrednie i telefoniczne. Dużo mówi się teraz o automatyzacji procesów, o tym, żeby wszystko odbywało się przez Internet, bez udziału pracowników, ale ludzie nadal lubią zadzwonić i dopytać.”

Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels

Pobierz audycję w formacie MP3

Pobierz e-booka „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?” w formacie PDF

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.