Amerykańska sieć Papa John’s konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w Warszawie. Lokal przy Alei Rzeczypospolitej 22 na Wilanowie to już szósta restauracja tej znanej na całym świecie marki w stolicy.
„Wilanów to świetna dzielnica – nowoczesna, dynamicznie rozwijająca się i nastawiona na komfort mieszkańców, dlatego tu właśnie postanowiliśmy otworzyć nasz nowy lokal. Można przyjść i zjeść na miejscu w luźnej atmosferze lub zamówić pizzę do domu czy biura. Lokal jest w dogodnym punkcie od strony Al. Rzeczypospolitej i łatwo go znaleźć. Ofertę przygotowaliśmy zgodnie z naszym motto „Lepsze składniki. Lepsza Pizza”. Co więcej, aż do Świąt można skorzystać z super promocji na start – to tylko kilka argumentów, by zafundować sobie w najbliższym czasie kilka „pizza days”. Wierzymy, że mieszkańcom Wilanowa nasza pizza i pozostałe propozycje z menu przypadną do gustu” – mówi Joanna Zawada, Marketing Director sieci Papa John’s w Polsce.
Restauracja na Wilanowie została zaprojektowana według globalnych standardów marki z uwzględnieniem lokalnych uwarunkowań. Sala dla Gości zajmuje powierzchnię 30 m2 z 18 miejscami siedzącymi. Lokal posiada charakterystyczne dla sieci przeszklenie, umożliwiające obserwację pracy pizza makerów – od rozwałkowywania ciasta, podrzucania go, po dekorację świeżymi składnikami. Do dyspozycji gości są wygodne czerwone sofy w stylu amerykańskim lub klasyczne stoliki z krzesłami. Pizza serwowana jest w kartonowych opakowaniach, co przekłada się na swobodną atmosferę.
„Każda lokalizacja jest nieco inna pod względem rozkładu pomieszczeń, choć globalne rozwiązania standaryzują w pewnym stopniu odpowiednie rozmieszczenie stref dla gości, pomieszczeń technicznych, socjalnych czy wygląd kuchni. Mamy wiele elementów wspólnych dla wszystkich lokalizacji, jak kolory, materiały graficzne, w każdej lokalizacji umożliwiamy także klientom oglądanie procesu przygotowania pizzy. Ważne jest także rozmieszczenie miejsc siedzących, jakość materiałów i wykończenia, tak by zapewnić maksymalny komfort i swobodę odwiedzającym nasze pizzerie rodzinom czy grupom znajomych” – tłumaczy Maria Dąbrowska, Construction Manager Papa John’s w Polsce.
Na pierwszych gości pizzerii przy al. Rzeczypospolitej 22 czekała powitalna promocja: -50% na wszystkie pizze na miejscu oraz duża pizza za jedyne 29,90 zł w dostawie. Kolejne tygodnie przyniosą równie atrakcyjne rabaty. Inauguracyjne promocje potrwają do 23 grudnia.
O sieci Papa John’s
Pierwsza restauracja Papa John’s powstała w USA w 1985 roku, w Jeffersonville w stanie Indiana. Dziś Papa John’s, z siedzibą w Louisville w amerykańskim stanie Kentucky, uważana jest za trzecią największą sieć pizzerii na świecie z ponad 5200 restauracjami. Poza USA, pizzy Papa John’s można skosztować już w ponad 1600 lokalach w 45 krajach w Europie, Ameryce Południowej i Azji. Nad Wisłę sieć zawitała w grudniu ubiegłego roku. Podstawą sukcesu marki jest brak kompromisów dla jakości składników – ciasto jest zawsze świeże, niemrożone, składniki są pozyskiwane od lokalnych dostawców, a legendarny sos pomidorowy powstaje ze specjalnej odmiany pomidorów, które w 6 godzin od zerwania znajdują się już w puszce. Więcej informacji oraz mapę dostaw można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej Papa John’s.