Gastromall Group nie poprzestaje jednak na rozszerzaniu swojej oferty w północnej części Polski. Na najbliższe tygodnie zaplanowane zostały kolejne otwarcia w Warszawie, Krakowie i Gliwicach.
„Nowy punkt wystartował w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Lokal został zaaranżowany według najnowszej koncepcji wizualnej odzwierciedlającej aktualne trendy – wykorzystanie naturalnego drewna, zastosowanie neutralnych kolorów: zieleni, bieli i szarości. Komunikacja marketingowa została przeniesiona na ekrany zarządzane zdalnie z centrali w Krakowie” – mówi Izabela Domaradzka, Dyrektor Działu Marketingu Gastromall Group.
W 2018 roku popularna sieć restauracji przeżywała okres intensywnego rozkwitu. Zainaugurowano aż 15 restauracji w stylu najnowszej koncepcji, a wśród nowych lokalizacji znalazły się również miasta, w których Olimp pojawił się po raz pierwszy – Wrocław, Gubin, Zabrze, czy Świebodzin.
Marka Olimp rozwija się najszybciej w segmencie restauracji, które oferują jedzenie na wagę z jednolitą ceną za 100 gramów. Sieć celuje w miasta powyżej 70 tys. mieszkańców. Aktualnie w swoim portfolio posiada 84. punkty na terenie całego kraju.
Grupa Gastromall jest także właścicielem kilku innych marek gastronomicznych, m.in. Companeros i Lovit. Krakowska firma prężnie działa na rodzimym rynku od 1995 roku i zarządza już ponad setką lokali nad Wisłą.