Promocja nawet najciekawszego produktu czy najlepszej usługi jest niezwykle trudna. Właśnie dlatego organizator branżowej konferencji biznesowej Hotel Meeting wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które oferują innowacyjne rozwiązania dla branży hotelarskiej. Ideą organizowanego od 2017 roku konkursu „The Best Innovation” jest pomoc w wypromowaniu nowych produktów lub usług. O tym, jak wiele możliwości otwiera się przed triumfatorem konkursu przekonał się m.in. zwycięzca ostatniej edycji Tomasz Szuba, prezes firmy Venturis HoReCa specjalizującej się w optymalizacji kosztów funkcjonowania branży HoReCa poprzez ograniczanie odpadów spożywczych.
„Uważam, że konkurs „The Best Innovation” to najlepsza okazja, żeby nasz produkt i usługę zauważyła branża gastronomiczna. Niewiele jest na rynku inicjatyw, które nagradzałyby młode, innowacyjne firmy w tym sektorze. Triumf w tej kategorii daje nam dużą satysfakcję i zastrzyk pozytywnej energii do działania, potwierdzenie tego, że kierunek, który obraliśmy jest właściwy, możliwość kontaktu z ludźmi z branży, możliwość wykorzystania nagrody do promocji nas i naszego pomysłu, wreszcie potwierdzenie potencjału naszego pomysłu” – powiedział tuż po otrzymaniu nagrody Tomasz Szuba.
W ślad za start-upem stworzonym przez Tomasza Szubę idą także inne firmy chcące za sprawą konkursu „The Best Innovation” wypromować swoje produkty i/lub usługi w branży HoReCa. Jedną z premierowych tegorocznych propozycji konkursowych jest Aneks kuchenny w komodzie – nowatorska koncepcja katowickiej firmy Lupus. Po otwarciu górnego blatu, który pełni także funkcję ochronną ściany, ukazuje się właściwy blat kuchenny z dwupalnikową płytą grzewczą i zlewozmywakiem, wytrzymały na wysoką temperaturę i wilgoć. W jednej z szafek mieści się dodatkowo minibar z zamrażalnikiem, zaś pod blatem znajduje się szafka na naczynia. Po złożeniu uniwersalny mebel wraca do funkcji komody, która nie różni się wyglądem i formą od innych elementów wyposażenia wnętrza. Jeden z modeli znalazł już swoje zastosowanie w pięciogwiazdkowym hotelu w Karpaczu.
Jeśli zatem jesteś producentem lub dystrybutorem produktów czy usług w sektorze hotelarskim – zgłoś się do konkursu „The Best Innovation” i przekonaj, dlaczego to właśnie Twoje rozwiązanie jest innowacyjne i wyjątkowe. Na zwycięzcę czeka atrakcyjny pakiet sponsorski, w skład którego wchodzi m.in. bezpłatne stoisko oraz udział w spotkaniach z kupcami podczas konferencji biznesowej Hotel Meeting 2019!