Rozwój koncepcji PITCH na rodzimym rynku incentive travel

0
1169
Stowarzyszenie SITE Poland stawia na rozwój polskiego sektora turystyki motywacyjnej. Autorska koncepcja PITCH to nowe rozwiązanie mające na celu uatrakcyjnienie pozycji Polski na światowym rynku incentive travel.

Stowarzyszenie SITE Poland zrzesza przedstawicieli sektora turystyki biznesowej w Polsce. Jego podstawowym celem jest działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju, propagowanie podróży incentive jako efektywnego narzędzia marketingowego, a także podnoszenie standardów etyki biznesowej i pracy zawodowej w tej dziedzinie.

Polska jest liderem regionu w zakresie innowacyjności, doskonałej organizacji oraz kreatywności w branży incentive. Koncepcja PITCH (Polish Incentive Travel Central Hub) to zaproszenie przedstawicieli branży z Europy Centralnej i polskich specjalistów do wspólnych działań na rodzimym rynku. Utworzono komisje tematyczne, których zadaniem jest opracowanie kluczowych dla branży incentive travel tematów, rozwiązywanie problemów oraz współpraca z najważniejszymi podmiotami na rynku. Wśród utworzonych komisji są: Komisja ds. Incentive Travel, Podkomisja ds. Linii Lotniczych, Podkomisja ds. Współpracy z Zagranicą, Podkomisja ds. Hoteli, DMC i Convention Bureau, a także Komisja ds. Tour Managerów Incentive Travel.

„W 2019 roku SITE Poland konsekwentnie realizuje strategię budowy PITCH. Rozmawiamy w imieniu branży incentive travel w Polsce z partnerami z całego świata, prowadzimy intensywne prace w komisjach tematycznych, zostaniemy instytucją wydającą certyfikaty pilotów incentive travel obowiązujące w Polsce i całej Unii Europejskiej. Wszystkie te działania podsumujemy na planowanym na listopad drugiej edycji Incentive Travel Excellence Night” – powiedział Cezary Wilemajtys, Prezes Stowarzyszenia SITE Poland, dla portalu Wasza Turystyka.

Dodatkowo w ubiegłym roku stowarzyszenie objęło swoim patronatem takie inicjatywy, jak szkolenie „Ustawa o imprezach turystycznych bez tajemnic” zorganizowane przez THINK MICE, Global Meetings Industry Day SITE&MPI, Global Exibition Day, czy Arłamów MICE Games, Student Event Day oraz targi Meet The Bidder oraz Incentive Booster prowadzone przez Kadry Turystyki. Realizując działania CSR, w grudniu członkowie stowarzyszenia zaangażowali się w organizację akcji charytatywnej „Przygody w Podróży”, którą stowarzyszenie będzie powtarzać każdego roku.

SITE Poland zakończył też pierwszy etap przygotowań opisu ram kwalifikacji dotyczących pilotowania imprez typu incentive. Po ukończeniu drugiego, jeszcze w bieżącym roku, Stowarzyszenie ma stać się oficjalną instytucją certyfikującą pilotów i koordynatorów wyjazdów incentive.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.