W ubiegłym roku szwedzka sieć otworzyła w Polsce 3 punkty pod szyldem MAX – w Gdańsku, Świętochłowicach i Warszawie. Restauracje tej marki spotkały się z dużym zainteresowaniem naszych rodaków, co potwierdza wygrana flagowego Burgera Frisco w teście, który został przeprowadzony przez Kantar Millward Brown.
Założona przed ponad pięćdziesięcioma laty w Gällivare firma wyróżnia się ofertą premium, która wciąż jest rozwijana. W maju została również wprowadzona nowa linia Grand Deluxe Umami, a oferta wegetariańska i wegańska, która zwana jest „Zieloną Rodziną”, odświeżona. Jak podkreśla w wywiadzie dla „Portalu Spożywczego” Richard Bergfors, Prezes Zarządu Max Premium Burgers, firma nie pozostaje również obojętna na środowisko, czego efektem ubiegłoroczny tytuł pierwszej na świecie przyjaznej dla klimatu sieci restauracji serwującej burgery w skali międzynarodowej.
Aktualnie w naszym kraju funkcjonują 4 restauracje marki Max Premium Burgers, ale wobec odważnych zapowiedzi ekspansji na polskim rynku można być pewnym, że nie skończy się tylko na kilku punktach. Ambitne plany obejmują już trwający rok, kiedy to ma zostać zainaugurowanych aż 6-8 lokali nad Wisłą (zależnie od tempa wydawania zgód na budowę). Po pozytywnym odbiorze MAX-a w Świętochłowicach, sieć postanowiła mocno otworzyć się na tę część Polski, stąd dwie planowane inauguracje na Śląsku. Nowe restauracje mają się także pojawić w Gdańsku (już druga) oraz Poznaniu (debiutancka).