Spółka wchodząca w skład Radisson Hotel Group, Radisson Hospitality AB, ogłosiła powstanie nowego hotelu w Warszawie. Łącznie z warszawskim obiektem, spółka będzie posiadała w Polsce już 17 hoteli, co daje 3,8 tysięcy oferowanych pokoi.
Radisson Red Warsaw charakteryzuje się luźną atmosferą oraz odważnym wystrojem wnętrz. Świetnie wpisze się w warszawski klimat, przyniesie powiew świeżości na nadwiślańskim rynku hotelarskim i dostarczy gościom niezapomnianych przeżyć. Dużym plusem jest lokalizacja, która pozwoli gościom na szybkie przemieszczanie się w każdym kierunku stolicy oraz będzie doskonałą bazą wypadową do zwiedzania.
Radisson RED wyróżnia się na tle innych hoteli, więc cieszymy się, że możemy wprowadzić tę odważną, eklektyczną i wesołą markę do Warszawy. Jest to siedemnasta nieruchomość w naszym prężnie rozwijającym się portfolio w tym kraju. W opublikowanym indeksie FTSE Russell, Polska zmieniła niedawno status na „rynek rozwinięty”. To jedyny kraj, który osiągnął taki awans w przeciągu ostatniej dekady – powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.
Marka znana jest z tego, że hotele mieszczą się w budynkach o wyjątkowej architekturze oraz zapewniają twórczą atmosferę. Przestrzenie hotelu mają być jednymi z najnowocześniejszych i najwygodniejszych na świecie, a goście będą mogli cieszyć się wyjątkową atmosferą miasta, jak twierdzi Cezary Jarząbek założyciel i prezes zarządu Golub GetHouse, inwestora Liberty Tower.
Czterogwiazdkowy hotel, zaprojektowany przez znane biuro architektoniczne Arquitectonica, będzie dysponować 267 pokojami gościnnymi, restauracją i barem. Goście będą mogli korzystać również z siłowni oraz przestrzeni dla wydarzeń i spotkań o powierzchni 820 m2. Otwarcie obiektu planowane jest na 2023 r.