Ten warsztat do spotkanie praktyków. Pokażemy na konkretnych przykładach jak można w prosty sposób usprawnić pracę działu sprzedaży. jak powinna wyglądać oferta, kontakt z klientem, proces realizacji, jak ważna jest wewnętrzna komunikacja i umiejętność motywacji zespołu. Jak rozmawiać z klientem po realizacji. Chcemy, abyście stali się czujni, nie popadali w rutynę z jednej strony, a z drugiej wiedzieli jak ważne jest wprowadzanie standardów i dostarczanie narzędzi działowi sprzedaż do efektywnej pracy. Raporty, analiza danych, omawianie wyników, a przede wszystkim świadomość, które dane są dla nas istotne i jakie możemy wyciągnąć z nich wnioski są podstawą do osiąganie lepszych wyników Dobry manager ma wiedzieć co trzeba zrobić aby usprawnić pracę i jak to w praktyce przeprowadzić. Musi mieć świadomość zagrożeń, ale i możliwości rozwiązania problemów.
Program składa się z trzech bloków:
BLOK 1 – 9.00 – 10.30 – Dlaczego mamy problemy ze sprzedażą oferty
BLOK 2 – 10.45 – 12.05 – Komunikacja w hotelu podczas realizacji i co po…
BLOK 3 – 13.00 – 14.30 – Co i jak analizować w sprzedaży, co musimy wiedzieć
Dlaczego warto wziąć udział w warsztacie.
Sprzedaż w hotelarstwie dynamicznie się zmienia, czy nadążamy za zmianami? Bywa z tym różnie. Dzisiaj w wyniku rosnącej podaży obiektów i kurczącej się ilości zapytań do obiektów, konieczne staje się właściwe aktywizowanie sprzedaży i analizowanie posiadanych danych oraz kontaktów do firm. Będziesz wiedzieć:
– na jakie aspekty oferty zwraca uwagę klient, jak podkreślać atuty, jak tworzyć kalkulacją
– na jakie działa w kontakcie z klientem zwrócić szczególną uwagę
– jak automatyzować etapy procesu sprzedażowego- jak wzajemnie się motywować
– z jakich konkretnych raportów wziętych z praktyki pracy działów sprzedaży korzystać, co to daje w skali obrotów< finansowych, satysfakcji firm oraz jak ważne jest to rozwiązanie przy spadającej ilości zapytań w sytuacji większej ilości obiektów w sektorze spotkań firmowych i eventów.
Warsztat poprowadzą Maciej Strauss – Dyrektor Hotelu Afrodyta**** Business & SPA oraz Blanka Retmańska-Man – Prezes Idea Profit Sp. z o.o.
Maciej Strauss specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiał jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.
Obecnie zarządza czterogwiazdkowym Hotelem Afrodyta Business & SPA pod Warszawą.
Blanka Retmańska-Man z branżą Horeca związana od ponad 10 lat. Propagator idei: onlinowej rezerwacji sal i imprez, Events Revenue Managment oraz wprowadzenia na kierunki hotelarskie tematyki z zarządzania eventami. Kładzie nacisk na edukacje rynku w zakresie sprzedaży i zarządzania eventami. Dlatego publikuje artykuły w czasopismach specjalistycznych i portalach branży horeca z zakresu m.in. procesów sprzedażowych eventów, technik sprzedaży, komunikacji między działami hotelowymi, umiejętności tworzenia skutecznych ofert, rentowności sprzedawanych eventów, zarządzania relacjami z klientem eventowym. Uczestniczy jako prelegent w konferencjach i szkoleniach branżowych, m.in. Zjazdach Dyrektorów Hoteli Niezależnych, Rentowny Hotel, Akademia Hotelarza, Forum Profit Hotel.
Jej pasją jest sprzedaż eventów w hotelach i centrach konferencyjnych. Praktyk. Na co dzień „siedzi” w działach sprzedaży i pomaga zwiększyć ich efektywność sprzedażową. Zna ich problemy od podszewki. Cieszy sukcesami. Przeszkoliła już setki sprzedawców w hotelach i centrach konferencyjnych. Jest prezesem spółki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla branży Horeca oraz systemy CRM. Współautorka systemu Horeca Idea, będącego dedykowanym programem do zarządzania eventami z rozbudowanym CRM. Jest on niezbędnym narzędziem dla hoteli i centrów konferencyjnych. Szkoleniowiec, wykładowca, audytor. Jak mówi o sobie specjalizuje się w „naprawianiu” działów sprzedaży. Audytuje firmy w zakresie efektywnej sprzedaży eventów. Dokonuje analizy produktów pod kątem ich jakość i atrakcyjności, ceny sprzedaży oraz rentowności. Weryfikuje wewnętrzne procesy komunikacji między działami, proces kontaktu z klientem oraz skuteczność sprzedaży i znajomość oferty. Prowadzi szkolenia dla pracowników działu sprzedaży i gastronomii i managerów i dyrektorów działów sprzedaży, dla sieci hotelowych. Współautorka portalu do rezerwacji online imprez. Współzałożycielka Stowarzyszenia Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych. Zajmuje się mapowaniem procesów rozszerzając funkcjonalności systemu Horeca Idea. Realizuje coroczne badanie rynku w zakresie jakości oferty konferencyjnej hoteli i centrów konferencyjnych. Przeprowadza badanie: oferta eventowa oczami klienta biznesowego.
Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting, w tym szczegółowy program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie wydarzenia.
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea.
Istnieje możliwość odebrania darmowych wejściówek, wystarczy zgłosić kupca do formuły Business Seed Dating.
Hotel Meeting to cykliczna konferencja, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mają okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz dyskutować na ważne, zawodowe tematy. To również doskonała okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych w ramach Business Speed Dating – ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców produktów/usług dla branży HoReCa.
Jako organizator konferencji, zapewniamy uczestnikom dogodne warunki, by spotkania te były jak najbardziej efektywne i owocowały licznymi sukcesami zawodowymi.