Przypominamy audycję pt. „Relacje, wydarzenia” w której Waldemar Piórek, prezes zarządu firmy WIP, organizator i pomysłodawca akcji rekomendującej gastronomią POLSKA OD KUCHNI, gdzie nagrodą są Złote Widelce, opowiada o tym konkursie i benefitach jakie płyną do restauratorów, którzy biorą w nim udział
Celem akcji „Polska od Kuchni” jest zarekomendowanie najlepszych restauracji, przedstawienie gastronomii jako produktu turystycznego miasta czy regionu, wytyczenie gastronomicznych tras w mieście, przekierowanie strumienia konsumentów do miejsc o sprawdzonej renomie – do restauracji nagrodzonych Złotym Widelcem, promowanie i wykreowanie potraw regionalnych, prezentacja kuchni z różnych regionów świata.
Informacja na temat Akcji „Polska od Kuchni” wraz z listą zwycięskich restauracji co roku jest umieszczana na stronach internetowych patronów medialnych konkursu, stronie konkursowej oraz w social mediach.
Partnerzy audycji: