„Zgodnie z założeniami strategii, konsekwentnie rozwijamy kanał delivery w ramach naszych sieci, by jak najszybciej zdobyć silną pozycję w tym segmencie. Systematycznie uruchamiamy więc testowo usługę w kolejnych miastach, współpracując z wiodącymi portalami, przez które można zamówić jedzenie on-line. Jednocześnie finalizujemy też prace nad rozwiązaniami i nowoczesnymi narzędziami, które w przyszłości powinny pomóc nam zbudować przewagę konkurencyjną na tym polu” – mówi Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska
Oferta dowozu obejmuje dania wielu marek z portfela Sfinksa. Największych przychodów w zakresie dostaw do klienta spółka upatruje w kontekście sprzedaży pizzy, a także ofert kuchni polskiej i azjatyckiej.
Sfinks Polska posiada obecnie 177 lokali gastronomicznych na terenie całego kraju, w tym 90 restauracji sieciowych Sphinx, 69 pubów Piwiarnia Warki, 12 restauracji Chłopskie Jadło, 2 restauracje WOOK, 3 restauracje Fabryka Pizzy oraz popularny pub Bolek w Warszawie. Spółka Sylwestra Cacka jest trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce, a sieć Sphinx największą w sektorze casual dining, biorąc pod uwagę wielkość sprzedaży oraz liczbę lokali.