W tym roku planowane jest jeszcze uruchomienie lokali w Szczecinie i w Zawierciu.
„Z chęcią będziemy nawiązywać współpracę z inwestorami z takich miejscowości. Odnosimy wrażenie, że jesteśmy tam wyczekiwani, że odpowiadamy na społeczne zapotrzebowanie, tak jak w Grudziądzu, Gnieźnie czy Zawierciu. Najlepsza jednak jest sytuacja, kiedy jako pierwsi pojawiamy się z ofertą sushi na lokalnym rynku, tak jak na przykład w Łomży czy Bolesławcu. Nasze bary zostały tam bardzo dobrze przyjęte przez mieszkańców i działają znakomicie. Dlatego franczyzobiorcom z miast liczących mniej niż 150 tys., oferujemy też gwarancję wyłączności” mówi – Urszula Olechno współwłaścicielka sieci.
KOKU Sushi działa w Polsce od 15 lat w modelu franczyzowym. W ofercie ma dwa modele współpracy: klasyczny sushi bar i wersję premium.
„Restauracje Koku Sushi Premium stworzyliśmy także z myślą o tym, by móc w nich organizować większe imprezy, takie jak biznesowe lunche, uroczystości rodzinne, spotkania towarzyskie. Z badań rynku gastronomicznego wynika, że Polacy coraz chętniej jadają na mieście i celebrują tam swoje święta” – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi.