Profesjonalnej obsługi gości oraz praktycznych trików nauczą się uczestnicy nowego szkolenia organizowanego przez IGHP. Wśród poruszanych zagadnień będą sposoby na zrobienie niezapomnianego wrażenia na gościu. Uczestnicy rozbudują wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta indywidualnego oraz grupowego. Oprócz wskazówek dotyczących wizerunku kelnera będą mieli okazję oszlifować praktyczne umiejętności kelnerskie oraz techniki serwowania dań i napoi, a także dowiedzą się, czym jest efekt WOW oraz jak postępować z różnymi rodzajami klientów tak, aby wracali do restauracji i stali się lojalnymi gośćmi.Spotkania odbędą się 14 miastach w całej Polsce.
Autorką szkolenia jest Katarzyna Starzyńska, która od ponad 30 lat rozwija karierę w gastronomii. To absolwentka Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie. Ukończyła na WSiT podyplomowe studia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Pracowała w warszawskim Hotelu Bristol. W 2007 roku rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektora restauracji i kawiarni w firmie Belvedere Gourmet Group. Od 2016 r. pełni funkcję managera ds. projektów, a do jej głównych zadań należy rekrutacja personelu operacyjnego, ich szkolenia oraz motywacja.
Koszt szkolenia dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP wynosi 699 zł netto, a dla członków IGHP 499 zł netto. Na szkolenia można zapisać się online (linki poniżej), pisząc do biura IGHP na adres [email protected] lub dzwoniąc pod nr tel. 48 22 251-79-11, + 48 503-044-875. Aktualnie IGHP prowadzi zapisy na szkolenia we Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Wkrótce będą dostępne zapisy na spotkania w innych miastach.