Za nami V edycja branżowej konferencji Hotel Meeting, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mieli ponownie okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz przedyskutować ważne, zawodowe tematy. Mając na uwadze pełną realizację misji, jaką stawia sobie organizator konferencji Hotel Meeting, została powołana rada programowa składająca się z hotelarzy mogących pochwalić się wieloletnim dorobkiem zawodowym. Do współpracy przy organizacji merytorycznej części kwietniowego wydarzenia zaproszeni zostali: Elżbieta Nitsze – Dyrektor Airport Hotel Okęcie, Kamila Henssien – Dyrektor Hotelu B&B, Wojciech Siemień – Dyrektor Hotelu Sixty Six, Paweł Lewtak – Dyrektor Hotelu Polonia Palace, Michał Kozak – Dyrektor Hotelu Arłamów oraz Maciej Straus – Dyrektor Hotelu Afrodyta SPA, a całość spiął Rafał Krzycki – CEO w BSD Poland, Horeca Business Club oraz Horeca Radio.
Podziękowania:
Dla uczestników, którzy tak licznie przybyli na naszą konferencję i byli z nami w komplecie od rana do ostatniej prelekcji.
Dla gospodarzy:
Elżbiety Nitsze – dyrektor generalnej hotelu Airport Hotel Okęcie
Jacka Piaseckiego – dyrektora operacyjnego
Całej załogi hotelu
Naprawdę bardzo sprawnie ogarniali temat, świetny poczęstunek, organizacja, obiad. Zanim pomyśleliśmy, że czegoś potrzebujemy, oni już to zrobili. Wielki dzięki im za to!
Dla sponsorów:
Dla Damiana Rdzanka i Macieja Wrońskiego z firmy Rational, za duże zaangażowanie i chęć dołożenia swojej cegiełki w merytoryczny rozwój branży.
Dla Grzegorza Kucaba z firmy First Data, za świetną i merytoryczną prezentację, w której pokazali wiele punktów krytycznych w transakcjach płatniczych i jednocześnie przedstawili świetne rozwiązanie, które ma zabezpieczyć hotelarzy przed oszustwami.
Dla wszystkich pozostałych firm, które wsparły nas w organizacji konferencji.
Dla prelegentów:
Marcina Mączyńskiego, Krzysztofa Stęplowskiego, Elżbiety Nitsze, Pawła Kałużnego, Krzysztofa Głąbińskiego, Macieja Otrębskiego, Jakuba Emanuela Malca, Marleny Kosiura, Bartosza Paczyńskiego, Mikołaja Ostrowskiego, Michała Czumy, Macieja Strausa.
I szczególne podziękowania dla Marleny Kosiura, która poza prelekcją podjęła się także poprowadzenia panelu dyskusyjnego, z udziałem wspaniałych gości: Karoliny Kaim, Artura Kozieja, Damiana Rdzanka.
Dla partnerów:
Dla Marcina Mączyńskiego, sekretarza generalnego IGHP, który włożył bardzo duży wkład w konferencję jako prelegent, ale i partner, który promował nasze wydarzenie. Tym samym podziękowania dla jego zespołu.
Dla Krzysztofa Jędrochy, prezesa Harmony Polish Hotels, który pomógł nam dotrzeć z informacjami do hotelarzy zrzeszonych w jego organizacji.
Dla kupców, którzy tak licznie wzięli udział w Business Speed Dating, a przede wszystkim, że z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem podchodzą do spotkań z dostawcami produktów i usług.
Dla firmy Skakanka, która zorganizowała w czasie konferencji zajęcia dla dzieci uczestników konferencji.
Dla Pawła Jabłońskiego z Meeting15, który pomógł nam sprawnie wdrożyć system do zadawania pytań prelegentowm online, ankietowania i umawiania się na spotkania.
I podziękowania dla wszystkich, którzy byli z nami tego dnia!
I wielkie podziękowania od Rafała Krzyckiego dla całego zespołu Business Speed Dating Poland – Alicji, Dawida i Tomka.
Dla patronów medialnych:
IGHP, Krakowskiej Izbie Turystyki, Wedo.hotels,Polecam nie Polecam, Salebiznesowe.pl, Newsgastro.pl, Przegląd Gastronomiczny, Eventualnie, MojeKonferencje.pl, Innovation Women, StrefaMICE, Blog Inspektor Hotelowy, MiejscaKonferencyjne.pl Gastronom Wybrzeża, SBE, Thin MICE, Hotel Like, Magazyn Szef Kuchni, Gremium Małopolska Izba Hotelarska
Niestety organizacja że strony hotelu słaba. Cześć Gości musiała… stać na konferencji. Dla mnie to niedopuszczalne.
Pani Katarzyno, przykro nam, że cześć gości musiała stać, choć zapewniamy że miejsca były, pojedyncze co prawda ale były. Zatem każdy kto tylko chciał mógł takie znaleźć. W przerwie dostawiliśmy kilkadziesiąt krzeseł, a i tak część osób stała, pomimo że były wolne miejsca. Cieszy fakt, że nasza konferencja cieszy się coraz większym zainteresowaniem, na jesieni zapewnimy jeszcze więcej miejsc siedzących. Pozdrawiamy [organizatorzy]
Konferencja Hotel Meeting – to wysoki poziom organizacyjny i merytoryczny. Miejsce konferencji czyli Hotel Airport Okęcie to spełniło wszystkie oczekiwania, zarówno pod względem lokalizacyjnym jak też estetycznym i organizacyjnym. Piękne, stylowe wnętrza hotelu uzupełniała zaangażowana, świetnie poinformowana i przemiła obsługa, która na każdym kroku oferowała pomoc i wsparcie nawet w najdrobniejszych kwestiach. Przerwa kawowa na bardzo wysokim poziomie, który będzie ciężko przebić innym hotelom. Wyśmienita kawa, wybór herbat, woda, owoce, ciasta, desery i przekąski – wszystko przepyszne, raj dla podniebienia. Wystąpienia prelegentów krótkie, merytoryczne, skoncentrowane na tym co najważniejsze. Znakomity pomysł z czatem, gdzie można było zadawać pytania prelegentom bez konieczności ujawniania się. Bardzo dużo różnorodnych tematów, a wszystkie ciekawe i w pełni związane z branżą hotelarską. Ogromne podziękowania dla organizatora Rafała Krzyckiego, który to wszystko pięknie spiął i znakomicie ogarnął. Na tej konferencji nie sposób było się nudzić. Na pewno będę korzystać w przyszłości i polecać wszystkim.
Dziękuję w imieniu całego zespołu i do zobaczenia! 🙂