Jedną z najpopularniejszych atrakcji podczas tegorocznego Festiwalu była interaktywna gra o znajomo brzmiącej nazwie Pong, wymyślona przez absolwentów Politechniki Warszawskiej, twórców start-upu technologicznego Venture Technology. Zadaniem gracza było odbijanie piłeczki poprzez przesuwanie ruchomej ścianki, co następowało w momencie, gdy uczestnik gry stawał na kolejnych polach.
![](https://www.horecabc.pl/wp-content/uploads/2018/04/nHp0nFmXVFSs2lhmdApracuj_208_1-600x424.webp)
Godną uwagi rozrywką skierowaną do krakowskich żaków było również Mash Mashine – nowoczesne urządzenie muzyczne umożliwiające komponowanie autorskich utworów, które następnie uczestnicy mogli zapisać w formie mp3 i przesłać na maila.
Właściwie dopasowane do grupy docelowej atrakcje oraz ciekawe gadżety znacznie ułatwiły organizatorom przyciągnięcie uwagi studentów i zainteresowanie ich udziałem w Festiwalu Pracy JOBICON. W ramach akcji promocyjnej stoisko Pracuj.pl gościło kolejno na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Politechnice Krakowskiej, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym.
![](https://www.horecabc.pl/wp-content/uploads/2018/04/n22-600x399.webp)
El Padre to wyspecjalizowana agencja zajmująca się organizacją szeroko pojętych działań eventowych. Ponadto spółka realizuje działania ambientowe oraz BTL-owe. Katalog usług agencji obejmuje m.in. wydarzenia firmowe, imprezy plenerowe, roadshows, wydarzenia specjalne, eventy PR-owe oraz produkcję materiałów promocyjnych. Wśród klientów El Padre znajdują się rozpoznawalne marki o zasięgu międzynarodowym, m.in. Canal+, L’Oréal Paris, Michelin, Adidas, Lexus, Sony czy BBC.