„W trakcie projektowania The Warsaw HUB od początku przyświecało nam założenie, aby stał się on ogólnodostępnym obiektem odpowiadającym na potrzeby zarówno najemców, jak i mieszkańców Warszawy. Restauracja McDonald’s jest kolejnym krokiem przybliżającym nas do tego celu. Będzie to pierwszy lokal tej popularnej sieci w centrum biznesowym na Woli, który jeszcze bardziej podniesie atrakcyjność okolicy” – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.
„Warszawa to tętniąca życiem, dynamicznie rozwijająca się aglomeracja. Nasza sieć liczy tu już ponad 50 lokali. Wciąż jednak rośniemy wraz z miastem, czego najlepszym przykładem jest inwestycja we współpracy z Ghelamco. McDonald’s jest marką otwartą na wszystkich. Odwiedzają nas osoby zainteresowane szybkim posiłkiem „w biegu” i takie, które chcą odpocząć lub spotkać się przy kawie, amatorzy „latte na sojowym” i miłośnicy solidnego burgera z frytkami. Cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować nasze usługi osobom korzystającym z The Warsaw HUB. Wierzymy, że będzie to jedno z tych miejsc, w których bije puls stolicy” – mówi Dominik Szulowski, menadżer ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
McDonald’s to nie pierwsza popularna marka, która zagości w kompleksie The Warsaw HUB. W ubiegłym roku do grona najemców dołączyli również m.in. sieć drogerii Rossmann, supermarket Biedronka czy klub fitness Zdrofit.
The Warsaw HUB to nowoczesny, wielofunkcyjny kompleks wieżowców, który powstaje w najdynamiczniej rozwijającej się części Warszawy, przy rondzie Daszyńskiego na Woli. Będzie się składał z trzech budynków: 86-metrowego obiektu hotelowego oraz dwóch 130-metrowych wież biurowych, które połączy wspólne pięciokondygnacyjne podium. Inwestycja zaoferuje swoim przyszłym najemcom liczne nowoczesne rozwiązania – m.in. dostęp do budynku i nawigację za pomocą smartfonu, system rozpoznawania samochodów w podziemnym parkingu czy stacje do ładowania pojazdów elektrycznych.
McDonald’s rozpoczął działalność w Polsce w roku 1992. Polska sieć obecnie obejmuje 422 restauracje w ponad 150 miejscowościach. Zatrudniają one blisko 25 000 osób i obsługują 700 000 gości każdego dnia. Ponad 80% restauracji prowadzą franczyzobiorcy.