Van Dog to marka dla koneserów street foodu, szukających oryginalnych i zaskakujących doznań smakowych. Wśród propozycji nowej sieci fast-casual królują Van Dogi w wersji gourmet – z kiełbaskami robionymi według autorskich receptur lokalnych masarzy, w chrupkiej Van Bułce wypiekanej specjalnie dla sieci przez rodzinną piekarnię z województwa mazowieckiego, z mnóstwem nietypowych dodatków i oryginalnych sosów. Goście restauracji mogą zamówić również Van Fryty podawane na wiele zdumiewających sposobów i wybrać jednego z szalonych, kolorowych freak shake’ów.
„Van Dogiem chcemy wyprowadzić z błędu osoby przekonane, że o frytkach i hot dogach powiedziano już wszystko, a uliczne jedzenie wszędzie smakuje tak samo! Nasz nowy koncept debiutuje w towarzystwie pierwszego w stolicy Papa Diego w wyjątkowej przestrzeni Konesera, która staje się jednym z ciekawszych miejsc na warszawskiej gastromapie – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.
Receptury Van Doga są inspirowane kuchnią całego świata, ale także tradycyjnymi polskimi smakami i lokalnymi produktami. W menu znalazły się m.in.: Van Mac&Cheese z makaronem, sosem serowym, grillowaną papryką i chrupiącym bekonem czy Van Tango z argentyńskim sosem chimichurri, granatem, grillowanymi warzywami i prażonymi pestkami migdałów. Miłośników orientalnych smaków zadowoli Van Dog z azjatyckimi ogórkami, duszonym porem i ketchupem mango, a wegan – Bez-Dogi z tofu i kolorowy Van Carrot z fioletową, pomarańczową i żółtą marchwią pieczoną z czosnkiem i tymiankiem.
Lokal w Centrum Praskim Koneser to także debiut konceptu Papa Diego w Warszawie. Dotychczas lokale tej sieci, specjalizującej się w daniach kuchni meksykańskiej, zostały otwarte w Gdańsku, Katowicach, Opolu, Poznaniu, Pruszkowie i Wołominie.
Wspólny lokal Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser to pierwsze tego typu przedsięwzięcie spółki Foodio Concepts. Na powierzchni 166 mkw znalazły się oba koncepty, stoliki dla 45 osób oraz wspólny bar, który serwuje kraftowe piwa, margarity – także w wersji bezalkoholowej, oraz chelady – oryginalny mix lemoniady cytrynowej i piwa Corona. Lokal posiada również ogródek z dodatkowymi 40 miejscami siedzącymi.
Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.