Paweł Lewicki Biznesmen, przedsiębiorca, doświadczony manager, skuteczny lider. Doradca strategiczny m.in Olimpiad Specjalnych. Członek Rady programowej Fundacji United Way Polska – Znajdź Pomoc.
Praktyk zarządzania projektami, usprawniania procesów, tworzenia modeli biznesowych i zarządzania zespołami. Wieloletni sportowiec, pasjonat sportu. Społecznik. Felietonista.
Zajmuję się mentoringiem z zakresu marketingu, event management, rozwoju personalnego i motywacji.
Od ponad 20 lat z powodzeniem buduję polską branżę event-marketingu oraz marketingu sportowego.
Jego silne strony to planowanie, zarządzanie i rozwój strategiczny spółek za które odpowiada.
Start-upy to jego pasja.
Pomysłodawca i właściciel największego w Polsce projektu społeczno-sportowego dla dzieci i młodzieży – StacjaSport.pl
Należy do założycieli Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.
Pomysłodawca i przewodniczący Jury dwóch edycji konkursu Kreatywny Roku w Branży Eventowej.
Członek Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Awards.
Wykładowca i egzaminator podyplomowego studium Event Management przy Wydziale Zarządzania UW.
Był Gościem specjalnym wielu spotkań ze studentami na uczelniach m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Akademia Sztuk Pięknych czy Wyższa Szkoła Promocji.
Jako Prelegent występował podczas wielu prestiżowych wydarzeń tj. Forum Ekonomiczne lub Creative Day.
Publicysta artykułów w magazynach biznesowych: Influencer, Przedsiębiorcy Eu czy FAKTY.
Autor książki siEdmioMilowe buty przedsiębiorcy, przez relacje do celu – pierwszej książki w Polsce o narzędziach EM dla małych i średnich przedsiębiorców.
Członek Konsorcjum organizującego Szczyt Rady Europy w Warszawie.
Kiedy odbierał prestiżową nagrodę Wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku Fundacji Wokulski w kategorii Wizja i Przywództwo podkreślił, że sukcesy osiąga zawsze dzięki ludziom, których motywuję, inspiruję i z którymi pracuje.
Zawsze wypada ryzykować, sprawdzać inne rozwiązania, podejmować nowe działania. Efekty eventów można policzyć. Można policzyć ambient choćby zamieszczając na nim numer telefonu. Same spotkania często umawia się mailowo lub telefonicznie. A to również jest policzalne. Za pośrednictwem calltrackera można policzyć jak spisały się działania eventowe, reklamy i marketing w generowaniu telefonów od zainteresowanych np. organizacją szkoleń i spotkań biznesowych w hotelu.