– Wraz z naszymi członkami zarządu, partnerami i siecią wspierających nas osób, Ambasadorzy MMBC pomogą upowszechniać wiedzę o wartości i znaczeniu branży, na priorytetowych rynkach, z naciskiem na decydentów, liderów biznesowych i media, – powiedziała Trina Camacho-London, współprzewodnicząca MMBC i wiceprezes ds. sprzedaży globalnej Grupy w Hyatt Hotels Corporation.
Do zadań ambasadorów na 2019 należeć będzie m. in. udostępnianie statystyk, studia przypadków i przekazywanie osobistych historii o znaczeniu i wartości branży; promowanie i uczestnictwo w ogólnoświatowych działaniach promocyjnych, w tym udział w Global Meetings Industry Day (Światowym Dniu Przemysłu Spotkań) i kampanii „Worth Meeting About” (O Wartości Spotkań); podnoszenie świadomości i znaczenia działań realizowanych przez MMBC na wybranych konferencjach i wydarzeniach networkingowych; opracowywanie postów na blogach, filmów i komentarzy oraz opinii dotyczących ROI spotkań; oraz rekrutacja nowych osób chcących wspierać branżę i zewnętrznych weryfikatorów.
– Cieszymy się, że do naszej organizacji w 2019 roku dołącza silna i zdeterminowana grupa osób– powiedziała Julie Coker Graham, współprzewodnicząca MMBC, prezes i dyrektor generalna Philadelphia Convention & Visitors Bureau. – Ambasadorzy odegrali kluczową rolę w naszym sukcesie jako koalicji, w tym naszej zdolności skutecznego dotarcia do kluczowych osób decyzyjnych. Przynoszą perspektywę z pierwszej linii i niezwykłą pasję do propagowania wartości branży dla ludzi, przedsiębiorstw i gospodarki.
Grupa która została Ambasadorami w 2019 obejmuje czterdziestu jeden specjalistów branżowych z 15 stanów USA, Kanady i Polski. Wielu spośród nich brało udział w działaniach organizacji w poprzednim roku. Wśród wybranej grupy są osoby uznane za liderów nowej generacji przez stowarzyszenia: PCMA i Destinations International.
• Sam Bhandarkar, LRP Publications
• Natasha Botbijl, GET Event Management
• Raul Cavazos-Binder, Development Counsellors International
• Krzysztof Celuch, Celuch Consulting
• Windy Christner, American Pharmacists Association
• Jeremiah Cook, Visit Athens
• Emily Dietrich, Niagara Parks Commission
• Terence Donnelly, Experient
• Dahlia El Gazzar, DAHLIA+ Agency
• Deborah Gardner, DG International and LLDG International, LLCC
• Ann Garvey, Visit Norfolk
• Robert Hampton, Visit Seattle
• Judi Holler, Holla Productions
• Molly Holt, Heart Rhythm Society
• Ellie Hurley, SmithBucklin
• Molly Johnson, Wilmington and Beaches Convention & Visitors Bureau
• Missy Johnson, MJ Meetings
• Joanne Joham, International Congress & Convention Association
• Grace Jones, American Association of Pharmaceutical Scientists
• Alexis Kereluk, ConnectSeven Group
• Amy Ledoux, American Society of Association Executives
• Megan Martin, RingCentral
• Catherine McKenna, CMK Solutions
• Rosa Mendoza-Friedheim, Seminole Hard Rock Hotel & Casino Hollywood
• Mia Monroe, Sustainable Brands
• Zoe Moore, LB Alliance
• Sue Neill, George P. Johnson
• Alex Plaxen, Little Bird Told Media
• Carol Porter, Sustainable Meetings
• Diane Ramos, National Association of Insurance and Financial Advisors
• Angie Ranalli, San Diego Tourism Authority
• Claire Repass-McManus, Inspirato
• Erin Scholes, SD Meetings & Events
• Neha Shah, Pittsboro-Siler City Convention & Visitors Bureau
• Carly Silberstein, Redstone Agency
• Sarah Soliman Daudin, Soliman Productions
• Sharon Sullivan, Leading Age
• Larissa Tishevskaya, Tourism Toronto
• Dr. Erinn Tucker, Georgetown University
• Melissa Walling, Association Forum
• Lindsay Williams, Global Experience Specialists
Dr Krzysztof Celuch pełni obecnie funkcję pełnomocnika rektora ds. współpracy z biznesem Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Grupy Uczelni Vistula w Warszawie. Jest także wykładowcą Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Jako wykładowca współpracuje m.in. z San Diego State University, Skema Business School, Uniwersytetem Warszawskim. Jest autorem artykułów i książek z obszaru przemysłu spotkań, raportów i projektów badawczych, w tym pierwszego w Polsce, a ósmego na świecie raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Jest organizatorem międzynarodowej konferencji skierowanej do studentów IMEX MPI Warsaw Future Leaders Forum, której pierwsza edycja odbyła się w 2005 roku. Inicjuje i organizuje w Polsce Global Meetings Industry Day.
Doświadczenie zawodowe w branży spotkań zdobywał na różnych polach, ale przede wszystkim pracując dla biur marketingu miejsc. Do lipca 2017 roku był kierownikiem Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, obecnie skupia się na działalności naukowej, aktywności w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych (jak SITE czy MPI) oraz prowadzi firmę Celuch Consulting. Jest mówcą na konferencjach w Polsce i na świecie, prowadzi szkolenia.
Krzysztof Celuch jest także przewodniczącym jury konkursu MP Power Awards.
Krzysztof Celuch jest absolwentem turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.