Maja Bujnowska doświadczenie zawodowe zdobywała m. in. w trzygwiazdkowym hotelu MAT’S w Poznaniu, następnie w czterogwiazdkowym hotelu ILLON w Poznaniu. W latach 2012-2013 pracowała w firmie BVLGARI w Lyonie we Francji jako przedstawiciel marki. Do jej zadań należała skuteczna promocja marki luksusowej oraz jej produktów w wyselekcjonowanych punktach sprzedażowych w bezpośrednim kontakcie z klientem. Od października 2014 do lutego 2018 pracowała w Paryżu na stanowisku managera recepcji w trzygwiazdkowym Ibis Styles Paris Maine-Montparnasse, należącego do sieci Accor. Następnie od lutego do października ubiegłego roku sprawowała funkcję dyrektora obiektu Arty Paris Porte de Versailles Hip Hop Hotels w Paryżu. Do jej głównych obowiązków należało zarządzanie obiektem oraz jego rentownością, organizacja usługi hotelowej oraz powiązanych z nią usług uzupełniających, rozwój polityki handlowej obiektu, zarządzanie i współpraca z zespołem.
Hotel Moxy Poznań, znajdujący się tuż przy Porcie Lotniczym Poznań-Ławica, o powierzchni całkowitej ponad 5,3 tys. mkw., będzie oferował 120 pokoi, dysponował zapleczem gastronomicznym, salą spotkań, fitness clubem oraz parkingiem na 89 miejsc. Ponadto inwestycja będzie idealnie zlokalizowana pod kątem zaplecza biznesowego, handlowego i turystycznego Poznania. Charakter marki Moxy jest dostosowany do miasta, które promuje się jako innowacyjne i otwarte na młodych ludzi. Hotel w standardzie sieci Marriott w swoich rozwiązaniach projektanckich, będzie bezpośrednio nawiązywał do młodości, a także tradycji tego miejsca. Powstająca inwestycja jest drugim hotelem marki Moxy w portfolio Polskiego Holdingu Hotelowego. We wrześniu 2018 r. PHH otworzył Moxy Katowice Airport, pierwszy lifestylowy obiekt tej marki w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Wojciech Dobrowolski natomiast, stanie na czele Holiday Inn Express. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w Dworze Ostoya w Jasionce k. Rzeszowa, gdzie w latach 2009-2011 był dyrektorem Działu Sprzedaży i Marketingu. Następnie, w latach 2011-2012 objął stanowisko Kierownika Sprzedaży w trzygwiazdkowym Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w Świlczy k. Rzeszowa. W latach 2012-2014 zajmował stanowisko F&B Managera w czterogwiazdkowym Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Następnie od 2015 do 2019 r. sprawował funkcję Kierownika Marketingu w czterogwiazdkowym Hotelu Sokół Wellness & SPA w Łańcucie. Od 2010 r. prowadzi działalność dydaktyczną w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdzie współpracuje z Katedrą Turystyki i Rekreacji w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru: organizacji eventów, obsługi gości w gastronomii, hotelarstwa i działalności gospodarczej w turystyce.
120-pokojowy obiekt Holiday Inn Express, znajdujący się w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, będzie jednym z najnowocześniejszych hoteli tej klasy w Europie. Ma służyć nie tylko pasażerom portu lotniczego, ale także klientom pobliskiej G2A Areny oraz licznym firmom ulokowanym w sąsiedztwie podrzeszowskiego lotniska. Holiday Inn Express najnowszej, czwartej generacji jest marką ekonomiczną stworzoną przez sieć IHG w odpowiedzi na potrzeby ludzi wychowanych w świecie nowych technologii. Hotel będzie dysponował nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi oraz przestrzenią, która pozwoli na integrację pomiędzy gośćmi.