Studio Trendy – nowe technologie (Horeca Radio)

0
1172
Przypominamy audycję z cyklu „Studio Trendy” na temat danych i nowych technologii w branżach turystycznej oraz HoReCa, a także wątek ankiety hotelarskiej. Gośćmi Rafała Krzyckiego i Magdaleny Kachniewskiej są Michał Nowicki z Airport Hotel Okęcie oraz Mateusz Wajda z warszawskiego start-upu, który wychodzi z propozycją zautomatyzowania procesów check-in i check-out w hotelach.


Magdalena Kachniewska jest trenerką biznesu, renomowanym doradcą przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako Prezes Zarządu spółki Efekt Hotele S.A, Dyrektor Generalny hoteli Best Western Krakow Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego). Jest autorką ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania, marketingu oraz hotelarstwa i turystyki, a także licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego w Polsce, realizowanych na zlecenie Departamentu Turystki Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Głównego Urzędu Statystycznego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Easy2CheckIn to warszawski start-up założony przez Huberta Stuczyńskiego i Mateusza Wajdę. Opracowuje on rozwiązanie dla rynku hotelarskiego, którego celem jest umożliwienie gościom check-in w hotelu używając aplikacji mobilnej na ich telefonie. Dzięki temu rozwiązaniu goście mogą łatwo i szybko wykonać wszystkie formalności związane z procesem check-in’u, takie jak przekazanie niezbędnych danych, zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych czy weryfikacja ich tożsamości. Recepcja w hotelu może sprawniej obsłużyć gościa bez konieczności przeprowadzania dodatkowych formalności, co pozytywnie wpływa na satysfakcję gości, zmniejsza obciążenie recepcji oraz skraca czas oczekiwania na recepcji – szczególnie w godzinach wzmożonego ruchu jak poranki (check-out) czy popołudnia (check-in).

„Będziemy rozmawiać o tym, w jaki sposób przy pomocy urządzeń stosowanych w hotelarstwie możemy sami dane gromadzić, następnie je generować i poddawać obróbce analitycznej. […] To rozwiązania technologiczne, które pozwolą hotelarzom przejąć – przynajmniej częściowo – kontrolę nad danymi i na ich podstawie podejmować potem decyzje menedżerskie.”

Magdalena Kachniewska, Profesor w Katedrze Turystyki SGH, prowadząca branżowe szkolenia i audyty

Partnerzy audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.