Rozwój rynku opinii online w Europie

0
1098

Po raz kolejny turystyka należała do jednych z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż, a opinie online były jednym z najczęściej pojawiających się tematów. Już od jakiegoś czasu obserwujemy sytuację, w której wielu kluczowych graczy, takich jak Google, Booking.com, TripAdvisor czy Facebook, walczy o dominację czym mocno wpłyneli na szereg pojawiających się innowacji.

Dla właścicieli hoteli może to być prawdziwe wyzwanie, a niepewność, gdzie zachęcić gości do pozostawienia opinii, jest uzasadnionym problemem.

Customer Alliance przeprowadził szczegółową analizę branży do 2018 r., analizując rozwój każdego z głównych portali w oparciu o najnowsze dane z tysięcy hoteli i firm. Dzięki temu łatwiej będzie podejmować świadome decyzje dotyczące Twojej reputacji online.

Pobierz artykuł

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.