Rosnące oczekiwania i przepisy europejskie stawiają coraz wyższe wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Przedsiębiorstwa dążą do ograniczania ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla. Essity, właściciel marki Tork, jest uznanym liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Pomaga klientom inwestując w innowacyjne rozwiązania, które wspierają cele biznesowe, poprawiają komfort pracy i zmniejszają negatywny wpływ na środowisko.
W tym celu Tork opracował system papieru toaletowego Tork Midsize bez gilzy, pozwalający zmniejszyć ślad węglowy w porównaniu z tradycyjnym papierem toaletowym o 11% .
System Tork Midsize bez gilzy to 100% papieru toaletowego. Marka Tork zrezygnowała z gilzy, aby menedżerowie obiektów mogli zmniejszyć ilość odpadów, ograniczyć emisję dwutlenku węgla i poprawić wydajność ekip sprzątających.
Używanie bezgilzowych rolek pozwala:
• 88% zmniejszyć ilość odpadów z papieru toaletowego*
• zredukować ilość odpadów o 1000 kg rocznie*
• zużyć rocznie 3000 mniej worków na odpady*
– Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wyników, które pokazują, że skupianie się na innowacjach korzystnie wpływa nie tylko na naszych klientów, ale także na środowisko – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork.
Wydajny Przyjazny dla środowiska Niezawodny
Bezgilzowa rolka papieru toaletowego Tork Midsize jest innowacyjnym sposobem na zmniejszenie ilości odpadów z toalet, a mniej odpadów oznacza więcej czasu i pieniędzy. Tradycyjne rolki konsumenckie mają zwykle 18–25 metrów długości i często projektowane są tak, aby wyglądać na większe, niż są w rzeczywistości. Jedna rolka bez gilzy to 113 metrów 2-warstwowego papieru.
Papier toaletowy Tork Midsize bez gilzy oraz podwójne dozowniki zapewniają nie tylko dłuższy czas korzystania z papieru i mniej odpadów, lecz przyczyniają się również do zadowolenia gości. Dozownik Midsize zajmuje niewiele miejsca na ścianie, mieszcząc 2 kompaktowe wkłady o długości 9 tradycyjnych rolek papieru toaletowego. Ponadto dozownik można w dowolnym momencie łatwo uzupełnić, co zapewnia elastyczną
i wydajną konserwację.
Marka Tork®
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę zdrowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach.
Essity
Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Nazwa Essity pochodzi od słów „essentials” (podstawowe) i „necessities” (niezbędne). Nasz zrównoważony model prowadzenia działalności jest korzystny dla ludzi i przyrody. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa Firma Essity zatrudnia ok. 47 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2018 r. wyniosła ok. 118,5 mld koron szwedzkich (11,6 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ.