Kulinarny team building w CulinaryOn – od września również w Warszawie!

0
1354

CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Specjalizuje się również w projektowaniu doświadczeń związanych z budowaniem zespołu. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz zajęć pobudzających kreatywność, czy chcesz wzmocnić pracę zespołową, zajęcia można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy, by podkreślić jej wartości lub przesłania.

Wspólne pokonywanie przeszkód czy zaliczanie zadań kształtują umiejętności nawiązania kontaktu z ludźmi, budowania i utrzymywania długotrwałych relacji, a także zrozumienia i zaakceptowania odmiennych zachowań. CulinaryOn oferuje to poprzez połączenie dobrej zabawy, przyjemnych doznań kulinarnych oraz elementów team buildingu pod okiem doświadczonych ekspertów w ramach tzw. klas, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

Klasy mistrzowskie i profesjonalizm

CulinaryOn stawia na wysoki poziom profesjonalizmu. Każdy klient otrzymuje osobistego menedżera, a zespół składa się z szefa kuchni, sous chefa, barmana, kierownika imprezy oraz fotografa. W CulinaryOn można przygotować potrawy z całego świata i delektować się wyszukanymi drinkami oraz wybierać spośród różnych scenariuszy dotyczących rodzaju rozrywki i przebiegu zajęć. Przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie i są doskonale wyposażone na spotkania firmowe czy imprezy okolicznościowe.

W ramach szerokiej gamy klas mistrzowskich, o tematach takich jak np. haute cuisine, kuchnia francuska, hiszpańska, singapurska, wegetariańska, grecka, polska i tajska, uczestnicy doświadczą przede wszystkim współpracy z najlepszymi szefami kuchni. Pod czujnym okiem wykwalifikowanego zespołu będą mogli przygotować trzy wspaniałe potrawy w ciągu trzech godzin. A to dopiero początek atrakcji, jakie CulinaryOn zamierza zaproponować w Polsce.

Wykorzystanie kapitału ludzkiego w firmie

Dzięki warsztatom team buildingowym w CulinaryOn tworzy się silny zespół z liderem na czele, ukierunkowany na wspólny cel. Każdy uczestnik wykonuje przydzielone mu zadania. Dzięki temu każdy wie, co do niego należy i za co jest odpowiedzialny. Działania nie są dublowane, żaden obszar nie zostaje pominięty. To odróżnia działania integracyjne od team buildingowych – podczas integracji nie wyznaczamy ról w grupieani lidera, co ma miejsce podczas team buildingu.

Nie tylko gotowanie

CulinaryOn – to część formuły EPIC, która skupia w sobie też inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym.

Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako „Kulinarny Disneyland” i posiada 19 studiów na całym świecie. Tylko w 2018 roku CulinaryOn gościło ponad 100 000 klientów. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu w Galerii Ethos na  Placu Trzech Krzyży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.