Agencja eventowa Grupa Manta działa teraz pod nazwą Live Age. Nowa nazwa jest elementem nowej strategii, w której większe znaczenie mają nowe formy doświadczania marki i relacji, eventy ściśle łączą się z digitalem, a zadania agencji znacznie wykraczają poza tradycyjną rolę agencji eventowej.
– Uznaliśmy, że po 20 latach brand nie mówi dość dobrze o tym, jacy dzisiaj jesteśmy my sami, jacy są ludzie i projekty, które realizujemy. Grupa Manta to długa i dobra historia, ale potrzebujemy nowej, która pomoże wprowadzić wydarzenia naszych klientów w nowe realia i będzie impulsem dla zmiany. Teraz łatwiej nam będzie mówić o tym, czym staje się nowoczesna komunikacja live – mówi Szymon Pasaj, wspólnik i dyrektor produkcji.
Zmiana nazwy nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi agencji, która pod nową nazwą rozwija także wszystkie dotychczasowe projekty. Live Age (dawnej Grupa Manta) specjalizuje się w komunikacji live, realizuje wydarzenia, projekty brand experience, ekspozycje interaktywne i live dla digitalu. Pracuje między innymi dla Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna Group, Medicover, Digital Dragons.