Jak zorganizować aktywną sprzedaż B2B w hotelu? Jak szybko zbudować relację z klientem – narzędzia i techniki? O tym wszystkim opowie w trakcie warsztatu demo Małgorzata Pioszyk. Zapraszamy 14 października do Airport Hotel Okęcie! Jesienna edycja Hotel Meeting coraz bliżej – uwaga – liczba biletów ograniczona!
Małgorzata Pioszyk
Trener We Do Hotels
Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług. Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi Gościa i zarządzania zespołem. Pomaga hotelom tworzyć standardy sprzedaży oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016)
We Do Hotels jest firmą szkoleniowo – doradczą, która pomaga hotelom sprzedawać. Naszą misją jest zwiększanie efektywności działań związanych ze sprzedażą i obsługą Gości. Misję tę realizujemy poprzez szerzenie edukacji, programy szkoleniowe, marketing oraz nowe technologie.
ZOBACZ PEŁNY PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING
Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”, zatem zachęcamy do błyskawicznej rezerwacji za pomocą platformy Evenea!!!