Nowa marka Accor – na rynek wkracza greet

0
1182

greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym – jest niestandardowa, stworzona dla podróżnych, którzy chcą nadać sens swoim zakupom i są świadomi ich wpływu na środowisko.

Oczekiwania podróżujących zmieniły się. Goście coraz bardziej doceniają hotele, które są autentyczne, szanują naturalne potrzeby ludzi i otaczający świat. Accor podąża za  trendami i wprowadza nową markę – greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe – w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu.

greet wyróżnia się nazwą i tożsamością w portfolio marek grupy Accor. Głosi filozofię dzielenia się  i dawania drugiej szansy, hotele greet zapraszają gości do wspólnego spędzania czasu i gromadzenia doświadczeń.

Po sukcesie wprowadzonych niedawno marek lifestyle’owych – takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować najlepszy produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku. greet powstało w odpowiedzi na jedno spostrzeżenie – dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę. Koncepcja hoteli marki greet rozwiązuje to podwójne wyzwanie dzięki elastycznemu modelowi biznesowemu dla partnerów oraz zupełnie nowym doświadczeniom dla gości.

greet tchnie nowe życie w dzisiejszy krajobraz marek hoteli ekonomicznych. Uosabiając wartości Grupy Accor, marka służy konsumentom, partnerom i inwestorom w poszukiwaniu alternatywnej przygody obejmującej niestandardową gościnność, która jest otwarta na świat. Chociaż różnorodność jest znakiem rozpoznawczym tego podejścia do projektowania, greet zachowuje swoją unikalną tożsamość – jedną z kluczowych zalet marki jest swoboda i duża elastyczność, którą oferuje właścicielom hoteli pod jej szyldem. Wytyczne dotyczą wyłącznie powitania w hotelu, które musi zawierać szereg kluczowych cech marki, w tym logo w częściach wspólnych, duży stół do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20% pokoi może pomieścić od 4 do 6 osób. Każdy właściciel hotelu może wyrazić siebie, pozostając wiernym 3 sposobom powitania gości: ratując przedmioty pozyskane za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych lub od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców; poprzez up-cykling i ponowne użycie niezwykłych przedmiotów dekoracyjnych, aby zmienić ich przeznaczenie i dać im „drugie  życie”.

Przestrzenie ogólnodostępne nie są już standaryzowane. Zamiast powtarzalności, akcent kładziony jest na up-cykling i ponowne użycie przedmiotów, które stworzą ciepły i przyjazny hotel.

– Od momentu powstania, Accor zawsze zwracał uwagę na potrzeby partnerów i franczyzobiorców. Poprzez plan rozbudowy portfela marek, zapoczątkowany przez Sébastiena Bazina, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do oferowania niezapomnianych wrażeń naszym gościom przy jednoczesnym wspieraniu sieci franczyzobiorców. Wraz z uruchomieniem marki greet naszym celem jest zapewnienie idealnego rozwiązania niezależnym właścicielom hoteli, oferując markę, która łączy modernizację hotelu z kontrolą kosztów, zarówno pod względem remontu, jak i przebudowy przestrzeni – mówi Franck Gervais, CEO Europe Accor

Radykalnej zmianie trendów konsumenckich towarzyszą obecnie wysokie oczekiwania dotyczące zaangażowania marki, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności korporacyjnej. Zapewniając większą elastyczność i swobodę właścicielom hoteli, Accor stara się wspierać swoich partnerów-franczyzobiorców oraz tworzyć tzw. pozytywną gościnność, która zwraca uwagę na potrzeby klientów i nowe względy społeczne. W związku z tym, aby pomóc właścicielom hoteli w renowacji i modernizacji ich nieruchomości Accor nawiązał współpracę z organizacjami, które umożliwią zainteresowanym realizację postulatu dawania drugiej szansy przedmiotom i meblom, które zostałyby wyrzucone. greet połączył siły z kilkoma wiodącymi europejskimi organizacjami charytatywnymi, w tym z Emmaüs, które pomogą właścicielom w pozyskiwaniu używanych mebli i projektów wykonanych z przedmiotów pochodzących z recyklingu, a także z Valdelia, eko-organizacją zapewniającą kompleksowe rozwiązania w zakresie zbierania, recyklingu i ponownego użycia starych mebli.

 

W 2019 roku Accor rozpoczął współpracę partnerską z „L’atelier Consommateur & Citoyen” („The Consumer & Citizen Workshop”), której celem jest współdziałanie z grupą klientów dla rozwijania koncepcji powitania i uczynienia z niej wiodącego modelu zrównoważonej gościnności.

– Ta współpraca jest częścią marki greet, ponieważ pomaga wypełnić nasze zobowiązanie do dawania drugiej szansy w praktyce. greet to marka integracyjna, w której społeczność naprawdę odgrywa kluczową rolę. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy, tworzeniu synergii zarówno na poziomie krajowym, jak i lokalnym, będziemy mogli pozytywnie wpłynąć na nasze społeczeństwo – powiedział Franck Gervais.

greet jest pierwszą marką hotelową, która podpisała się pod ambitnym i nowatorskim podejściem, które kwestionuje tradycyjne modele marketingowe, aby umożliwić konsumentom i obywatelom współpracę z wiodącymi producentami w tworzeniu własnych produktów, przyspieszając w ten sposób niezbędną i pilną transformację środowiskową, którą społeczeństwo musi przejść.

Pierwszy hotel greet został otwarty w miejscowości Beaune – stolicy Burgundii, która słynie z najlepszych winnic, w kwietniu tego roku. Kolejne hotele greet powstaną we Francji w Marsylii, w Lyon Perrache, Paryżu, w St-Witz, Rennes, Bourges oraz w St-Germain-en-Laye.

Grupa Accor chce otworzyć 300 hoteli greet do 2030 roku w całej Europie a pierwszy hotel greet poza Francją zacznie działać w niemieckim Darmstadt w nadchodzących miesiącach.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.