Zapraszamy na kolejny odcinek relacji z wiosennej konferencji Gastro Meeting. Tym razem przedstawiciele kampanii Roślinniejemy opowiadają o tym, jak zmieniają się trendy i dlaczego należy za nimi podążać, aby z jednej strony dbać o swoje zyski, ale i o wizerunek hotelu.
Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania Roślinniejemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii Roślinniejemy prowadzona jest także akcja “Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym “Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.
5 listopada odbędzie się VI edycja konferencji Gastro Meeting. Tego dnia w Airport Hotel Okęcie spotkają się restauratorzy z całej Polski, którzy będą wymieniać się wiedzą, doświadczeniem i zdobywać cenne kontakty biznesowe. Warto zapisać tę datę w kalendarzu i kupić bilety już dziś w najniższej cenie!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku. Tam będziemy na bieżąco informować o poszczególnych punktach programu konferencji.
Partnerzy audycji: