Rusza kampania wizerunkowa pracodawcy „McDonald’s? Mnie pasuje!”

0
1297

McDonald’s otwiera nowe restauracje i rekrutuje pracowników. Do udziału w kampanii promocyjnej zaproszono osoby aktualnie zatrudnione w firmie, czyli najbardziej wiarygodnych ambasadorów marki.

McDonald’s nie po raz pierwszy w komunikacji sięga po historie pracowników, ale jak komentuje Renata Prys, dyrektor HR, to się po prostu sprawdza.

Jesteśmy zadowoleni z wyników poprzednich kampanii i kontynuujemy realizację strategii. W ostatnim roku udało nam się znacząco podnieść liczbę aplikacji spływających w odpowiedzi na nasze ogłoszenia, o ponad 6% zwiększyliśmy zatrudnienie w restauracjach McDonald’s w Polsce, tworząc 1500 nowych miejsc pracy. Opierając się na prawdziwych historiach, zyskujemy wiarygodność, pokazujemy prawdziwy obraz pracy. Wiemy, że to trafia do naszych kandydatów.

Działania są prowadzone wielotorowo, z uwzględnieniem potrzeb zróżnicowanych grup docelowych, takich jak np.: młodociani, studenci, dojrzali kandydaci czy osoby z niepełnosprawnością. Kanały zostały wybrane na podstawie badań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Kampania potrwa do listopada i obejmie: reklamy w telewizji, spoty radiowe, działania online, outdoor, a także projekt contentowy w prasie kobiecej i poradnikowej. Równolegle publikacje będą ukazywały się w kluczowych mediach biznesowych.

Za strategię działań odpowiada agencja MJCC, specjalizująca się w employer brandingu. Kampanię, poza MJCC, realizują również OMD i DDB Warszawa.

McDonald’s przez cały czas inwestuje w rozwój pracowników oraz prowadzi wiele wewnętrznych projektów. Tylko w tym roku firma przeznaczy kilkadziesiąt milionów złotych na inicjatywy szkoleniowe. McDonald’s otrzymał też grant z globalnych środków i dodatkową kwotę – milion dolarów – przeznaczy na studia oraz kursy językowe dla pracowników. Amerykańska marka nawiązała współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego, a przyszli studenci mają szansę ukończyć studia na kierunku zarządzanie w sektorze QSR.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.