Vienna House umacnia swoją pozycję w Polsce

0
1206

Vienna House przeżywa intensywny rozwój, a rok 2019 jest rokiem kluczowym dla ekspansji sieci na polskim rynku. Otwierają się nowe hotele a istniejące obiekty są doinwestowywane.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników hoteli Vienna House w Polsce. Dzięki inwestycjom w istniejące obiekty oraz otwarciu hotelu w Warszawie sieć rośnie w siłę i umacnia swoją pozycję na polskim rynku hotelarskim, na którym jest obecna od 1991 r. – podkreśla Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny Vienna House.

– Kładziemy duży nacisk na rozwój sieci i pozyskiwanie nowych projektów hotelowych. Inwestorom oferujemy stabilne umowy najmu, zabezpieczone gwarancjami bankowymi i korporacyjnymi. Jesteśmy również otwarci na inne formy współpracy z inwestorami, takie jak umowy o zarządzanie czy zakup nieruchomości – dodaje Tomasz Piórkowski.

W lutym 2019 r. Vienna House powiększyła swoje portfolio wchodząc na warszawski rynek hotelarski z biznesowo-lifestyle’owym obiektem. Vienna House Mokotow Warsaw jest zlokalizowany w biurowej dzielnicy Mokotow i wyróżnia się postindustrialnym designem oraz restauracją Greenhouse, która jest zieloną oazą oferującą wyselekcjonowane dania bazujące na zdrowych i lokalnych składnikach. Inwestorem kompleksu P4, do którego należy hotel, jest Garvest sp. z o.o.

W tym roku sieć ogłosiła podpisanie umowy na projekt hotelowy we Wrocławiu, który zostanie otwarty w 2022 r. pod marką Vienna House Easy. Aktualnie trwają prace przygotowawcze, a Vienna House wspiera inwestora na etapie realizacji.

Sieć zapowiada kolejne otwarcia w najbliższych latach. Trwają rozmowy dotyczące wkroczenia na polski rynek marki Vienna House R.Evo.

Vienna House intensywnie modernizuje istniejące obiekty. W kwietniu 2019 r. zakończył się generalny remont nadmorskiego resortu Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, który od 1991 r. jest liderem na rynku zachodniopomorskim. Hotel pozycjonuje się jako obiekt dla rodzin z dziećmi, w którym pary czy biznesmeni również znajdą spokój i relaks.

Wystrój wnętrz zmienił Vienna House Easy Cracow, który przemienił się w miejski hotel o swobodnej atmosferze. Hotel zachęca do spędzania czasu w przestrzeniach wspólnych, m.in. dzięki przestrzeniom coworkingowym i wypoczynkowym w lobby oraz konceptowi gastronomicznemu bazującemu na tradycyjnych, regionalnych propozycjach.
W tym roku rozpocznie się lifting pokoi oraz centrum konferencyjnego Vienna House Andel’s Cracow, którego lobby, restauracja oraz bar zyskały nowe oblicze w 2018 r.

Vienna House przykłada niezwykle dużą wagę do kulinarnej oferty zarówno dla gości indywidualnych, jak i klientów konferencyjnych. Śniadania w Vienna House są znakiem rozpoznawczym hoteli tej marki i przypominają śniadania w piekarni. W zeszłym roku sieć zainaugurowała w Polsce markę kalifornijskiej restauracji Mavericks, która znana była wcześniej w Berlinie, teraz obecna również w Krakowie. Lobby bar Vienna House Easy Katowice działa jako Steak Corner oferujący wyśmienite steki, a krakowski Bar Smok jest modnym coctail barem z autorskimi drinkami.

Koncepcja kreatywnych spotkań i przerw kawowych jest wdrażana we wszystkich obiektach, również w Vienna House Andel’s Lodz. To flagowy obiekt sieci, który w tym roku obchodzi swoje 10-lecie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.