11 prezentacji, 3 panele dyskusyjne, 14 warsztatów, ponad 40 dostawców w części wystawienniczej i ponad 1250 spotkań w części biznesowej – to bilans jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2019, na którą do Airport Hotel Okęcie zawitało ponad 400 hotelarzy z całej Polski. Mamy pierwsze zdjęcia!
Wśród prelegentów na scenie można było zobaczyć: Michała Kozaka Prezesa Zarządu Hotelu Arłamów, Miłosza Stanisławskiego, profesjonalnego networkera i lidera marketingu sieciowego, Pawła Lewtaka, dyrektora generalnego Polonia Palace Hotel, Jacka Olszewskigo, trenera, Martę Hancock, Deputy Chief TopLine Officer (CRO) at Accor, Andrzeja Witka, Prezesa Zarządu Hotel Witek, Martę Otrębską, założycielkę iDelight, Cezarego Sarneckiego, partnera w SECCO Hospitality Financial Management, Joannę Ostrowską, marketing managera w hotelu Kossak i Jana Czornija front office managear w hotelu Kossak.
W każdym z 3 bloków prowadzone były także panele dyskusyjne. Podczas tej edycji uczestniczyli w nich: Katarzyna Cioch, wiceprezes zarządu ds. nauki i rozwoju
Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Anna Kacprzyk manager ds.innowacji i public affairs Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA, Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, Elżbieta Lendo, Prezes Zarządu, Lendo Hotels, Artur Kozieja, Deweloper i inwestor, założyciel firmy Europlan, Rafał Abramczyk, Prezes HotelAg, Artur Trukawiński, AT Hospitality Consulting and Management, Maciej Knyrek, Hospitality Consulting, Maciej Wroński, dyrektor zarządzający RATIONAL.
Równolegle prowadzonych było 14 warsztatów. Największą popularnością cieszyły się warsztaty dotyczące sprzedaży oraz wersje demo warsztatów IGHP.
Kolejnym elementem konferencji były ekspresowe spotkania hotelarzy i dostawców w formule Business Speed Dating, podczas których mogli zdobyć nowe kontakty oraz zapoznać się z aktualną ofertą produktową. I tu na uczestników czekała niespodzianka – premiera pierwszego na świecie systemu do układania harmonogramu spotkań!
Zadbaliśmy również o to, by zadawanie pytań prelegentom było proste i szybkie dzięki aplikacji na smartfony Meeting15. Używając swojego telefonu można było nie tylko zapytać, ale też ocenić poziom danego wystąpienia, co jest ważną wskazówką dla nas jako organizatorów przy tworzeniu i planowaniu kolejnych wydarzeń.
Całość konferencji zakończyła gra dla hotelarzy – nagroda główna – stacja ładująca samochodów ufundowana przez firmę Ravicom – trafiła w ręce Iwony Pejdy z Grupy Arche.
Składamy podziękowania dla uczestników, którzy tak licznie przybyli na naszą konferencję i byli z nami w komplecie od rana do ostatniej prelekcji.
Dziękujemy gospodarzom: Elżbiecie Nitsze, dyrektor generalnej hotelu Airport Hotel Okęcie i Jackowi Piaseckiemu, dyrektorowi operacyjnemu.
Wielkie ukłony w stronę pracowników i obsługi hotelu, którzy byli zawsze we właściwym miejscu i czasie. Uprzejmi i pomocni!
Podziękowania kierujemy też w stronę naszych sponsorów: Rational, First Data, Pergo, Trias, Radaway oraz wszystkim firmom, które tak chętnie wsparły nasze przedsięwzięcie.
Dla kupców, którzy tak licznie wzięli udział w Business Speed Dating, a przede wszystkim, że z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem podchodzą do spotkań z dostawcami produktów i usług wielkie dzięki!
Dziękujemy też Pawłowi Jabłońskiemu z Meeting15, który pomógł nam sprawnie wdrożyć system do zadawania pytań prelegentowm online, ankietowania i umawiania się na spotkania.
Zapraszamy do obejrzenia pierwszych zdjęć!
O, i pokazał się u Was Trias. Nie było mnie tam a jestem ciekaw co nowego i ciekawego pokazali dla hoteli. A mają całkiem fajne rozwiązania.
Trais ma co pokazywać. Wystarczy obejrzeć ich realizacje lub po prostu z nimi porozmawiać. Dla hoteli ale nie tylko. Wszelkie przestrzenie konferencyjne sa przez nich doskonale dopieszczone. Mówię to z przekonaniem, bo widziałem na własne oczy te ich konstrukcje 🙂 I rozmawiałem z nimi. Jest o czym rozmawiać.