Bartłomiej Gregorczyk i Rafał Kopka.
Podgląd online pozycji kierowców w czasie rzeczywistym umożliwia natomiast menadżerowi restauracji śledzenie efektywności swoich pracowników, poznanie realnego czasu dostaw do klientów oraz natychmiastową reakcję na pojawiające się problemy.
Największe spektrum korzyści dotyczy jednak samych kierowców, którym aplikacja Delivero zapewnia:
1. Dostęp do adresów i telefonów klientów.
2. Widok adresów dostaw na mapie.
3. Nawigację do adresu dostarczenia zamówienia.
4. Z poziomu aplikacji kierowca jest w stanie zadzwonić do klienta lub wysłać SMS.
5. Możliwość zaznaczenia, że zamówienie zostało dostarczone, co jest widoczne na ekranie POS dla pracowników restauracji.
6. Informację o tym, czy zamówienie jest opłacone czy ma przyjąć płatność gotówką czy kartą.
7. Brak konieczności drukowania kwitu dostawy – wszystkie potrzebne informacje dostępne są w aplikacji.
Pomysłodawcą aplikacji jest firma LSI Software S.A. – wiodący na rynku polskim producent oprogramowania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality). Posiada własny system klasy ERP (Enterprise Resource Planning) oraz oprogramowanie do obsługi obiektów rekreacyjno-sportowych. Kompleksowa oferta firmy obejmuje również usługi konsultacyjne, wdrożeniowe, serwis a także dostawy specjalistycznych rozwiązań sprzętowych. Głównym atutem LSI Software jest rozległa wiedza o zasadach funkcjonowania branż detalicznej i gastronomiczno-hotelarskiej.
ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA KOLEJNEJ PORCJI ZDJĘĆ Z WCZORAJSZEJ KONFERENCJI! DZIĘKUJEMY, ŻE TAK LICZNIE BYLIŚCIE Z NAMI!