Za nami III edycja branżowej konferencji Hotel Meeting, podczas której eksperci i praktycy branży hotelarskiej mieli ponownie okazję, by wymienić się wiedzą i doświadczeniem oraz przedyskutować ważne, zawodowe tematy. Tej wiosny dominowały wątki związane z rotacją i rekrutacją pracowników w branży hotelarskiej, a także inwestycjami, marketingiem oraz wykorzystywaniem danych osobowych (osławione RODO).
Spośród 12 prelegentów publiczność wybrała najbardziej przekonującego i profesjonalnego mówcę. Tym razem tytuł Expert Hotel Meeting powędrował do Piotra Kalinowskiego, który w barwny i ciekawy sposób opowiadał o ogromnych zmianach, jakie przechodzi obecnie hotelarstwo i projektowanie hoteli. Loża ekspertów doceniła natomiast prelekcję Roberta Gorzelaka. Za najbardziej praktyczne rady przekazane podczas wystąpienia doradca biznesowy z Gliwic otrzymał nagrodę Expert’s Choice.
Business Speed Dating był natomiast doskonałą sposobnością do weryfikacji oferty produktowej oraz pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Tym razem ekspresowych spotkań hotelarzy i dostawców działających w branży HoReCa odbyło się około 1000, a największym profesjonalizmem po stronie nabywców wykazały się przedstawicielki powstającego obiektu Arche Hotel Krakowska – Katarzyna Rzeźnik oraz Anna Włodarczyk, nagrodzone prestiżowym tytułem „Professional Buyer” i nagrodą pieniężną w wysokości 5 000 PLN.
„Całe spotkanie zostało zorganizowane bardzo profesjonalnie, a obsługa konferencji była niezwykle sympatyczna. Sama formuła spotkania B2B pod postacią Business Speed Dating, jak również różnorodność ofert i branż reprezentowanych przez sprzedawców była strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu zostało nawiązanych wiele nowych kontaktów, jak i poczynionych już kilka kroków w celu konkretnych zakupów. Arche Hotel Krakowska jako nowo otwierający się obiekt potrzebował inicjatywy nawiązania kontaktów z dostawcami usług i produktów, a dzięki Państwu wiele z nich zrealizowaliśmy w jednym miejscu.”
Katarzyna Rzeźnik, Arche Hotel Krakowska
„Szczególnie dziękuję dostawcom, z którymi do tej pory współpracowałam. Znają mnie z trudnych i twardych negocjacji, tym bardziej cieszę się, że oddali na mnie swoje głosy i uznali za godnego tej nagrody Partnera Biznesowego. Tak rzadkie obecnie wzajemny szacunek i uczciwość biznesowa zwyciężyły”
Anna Włodarczyk, Arche Hotel Krakowska
Reprezentantki powstającego obiektu grupy Arche nie były tego dnia jedynymi triumfatorkami. Wśród dostawców wyróżnienia za swoje innowacyjne produkty otrzymały firmy ExtraInHotel (aplikacja mobilna dla hoteli wspierająca sprzedaż dodatkowych usług), Ullala (prześcieradła ze specjalnym designem), AVIOS (interaktywny system multimedialny) oraz LSI Software (elektroniczna Karta Meldunkowa). Bezkonkurencyjny okazał się natomiast projekt Konrada Szkilnika, którego ekskluzywne drewniane umywalki zrobiły na gościach i organizatorach piorunujące wrażenie. Nie było zatem zaskoczenia, że ten luksusowy produkt wytwarzany w Zduńskiej Woli otrzymał nagrodę „The Best Innovation”.
Zwieńczeniem konferencji był wywiad na scenie z gościem specjalnym, Mariuszem Ładnym. W rozmowie z redaktorem naczelnym portalu Horeca Business Club, Mateuszem Świstem, Dyrektor Generalny obiektu-gospodarza opowiedział m.in. o tym, co uznaje za swój największy dotychczasowy sukces zawodowy, jaki event zorganizowany za jego kadencji w DoubleTree uważa za najbardziej prestiżowy oraz gdzie pracowałby, gdyby nie został hotelarzem. Pełna wersja wywiadu dostępna będzie niedługo na stronie https://www.horecabc.pl/.
Już teraz zapraszamy natomiast do obejrzenia galerii zdjęć z kwietniowego wydarzenia, dostępnej na stronie http://kg.strefa-klienta.pl/2018/hotel-meeting-2018/.
Kolejna edycja Hotel Meeting już 22 października 2018 w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Wszystkim hotelarzom chcącym poszerzyć swoją wiedzę oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe proponujemy zaznaczyć tę datę w kalendarzu czerwonym flamastrem!