W oparach luksusu odc. 10 – Guest Experience jako narzędzie budowania lojalności gości (Horeca Radio)

0
2087

Guest Experience w praktyce! Hubert Przydryga (Novotel Wrocław Centrum) oraz Grzegorz Zygmunt (Mercure Kraków Stare Miasto) są gośćmi Karola Webera i Rafała Krzyckiego. Opowiadają w praktyce jak wygląda ich praca, na czym polega guest experience i ile na tym można zarobić! Tak zarobić! Bardzo pozytywny odcinek, pełny energii, którą chłopaki zarażą każdego słuchacza.

Karol Weber znany jest w branży pod pseudonimem Inspektor Hotelowy. Z wykształcenia hotelarz i magister zarządzania zasobami ludzkimi. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych i kierowniczych w Recepcji, Służbie Pięter i Gastronomii, w międzynarodowych sieciach hotelowych (m.in. Four Seasons i InterContinental).

Weber propaguje kulturę organizacyjną opartą na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasadzie ‘jeden zespół – wspólny cel’. Swoją wiedzą, pasją i energią dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalizuje się zwłaszcza w hotelach butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel.

Na swoim blogu Enjoyyourstay.pl opisuje trendy w hotelarstwie i podróżach, recenzuje i rekomenduje hotele. Od października współprowadzi także w Horeca Radio cykl audycji pt. „W oparach luksusu”, w których będzie poruszać różnorodne wątki dotyczące usług luksusowych w branży HoReCa oraz wskazywać nowe trendy.

Partner audycji:

      

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.